امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برگزاری کارگاه عملی حمایت از تحکیم مبانی خانواده در اراک

کد مطلب: 50204 | تاریخ ارسال: 6 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی از برگزاری کارگاه عملی با موضوع حمایت از تحکیم مبانی خانواده، پیشگیری و کاهش طلاق در اراک خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، مصطفی مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این کارگاه 23 آذر ماه در فرهنگسرای آیینه اراک برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این کارگاه با مشارکت ستاد تحکیم خانواده استان در راستای تحقق اجرای سند پیشگیری و کاهش طلاق برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان داشت: از آنجا که اساسی‌ترین رسالت هنر تبیین عینی و ایجاد رشد و کمال در انسان است و هنرمندان متعهد و آگاه در طول تاریخ ماندگارترین و بیشترین تاثیر را در جریانات جوامع بشری داشته‌اند، این همایش با همکاری مستقیم انجمن هنرهای تجسمی استان و دیگر انجمن‌های هنری برگزار می‌شود.

مشایخی گفت: سند جامع کاهش طلاق در سال جاری و به همت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی به اجرا در آمده است که هر یک از ادارات استان وظایف خاصی را در این زمینه بر عهده گرفته‌اند.

مشایخی ارائه کتاب به صورت رایگان با موضوع تحکیم نهاد خانواده، برگزاری جشنواره تئاتر، هنرهای تجسمی، موسیقی در مراکز و مجتمع‌های فرهنگی، برگزاری کنسرت موسیقی، برگزاری نمایشگاه کتاب و ایجاد غرفه تخصصی کتاب با موضوع خانواده و برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی را از وظایف اداره ارشاد در این زمینه عنوان کرد.

به گفته وی برگزاری نمایشگاه با محوریت خانواده در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، آثار حجمی و …، برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع تحکیم بنیان خانواده، بهره‌گیری از ظرفیت‌های خانه فرهنگ دیجیتال از طریق امانت‌سپاری و فروش با محوریت خانواده، اکران فیلم‌های مربوط به مباحث خانواده و طلاق و گسترش فعالیت‌های چرخ فرهنگ اراک از دیگر وظایف این اداره در این راستا به شمار می‌رود

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.