امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برپایی نمایشگاه عكس و كتاب «کاروان سفینةالنجاة» در مصلای اراک

کد مطلب: 49974 | تاریخ ارسال: 2 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برپایی نمایشگاه عكس و كتاب کاروان سفینة‌النجاة با محوریت بصیرت عاشورایی در مصلای اراک خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام عبدالله حسینخانی، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) شعبه مركزي، گفت: نمایشگاه عكس کاروان سفینة‌النجاة با محوریت بصیرت عاشورایی به‌مناسبت ورود ضریح مطهر اباعبدالله الحسین(ع) به اراک در 2 غرفه دایر شده است.

وي تصريح كرد: اين نمايشگاه شامل 16 هزار جلد کتاب تحت عنوان گوهر ناب در حریم آفتاب و یک غرفه هم متشکل از 17 شماره پوستر از سخنان مقام معظم رهبری و مراجع عظام در خصوص ضریح مطهر امام حسین(ع) است.

حجت‌الاسلام حسينخانی با اشاره به اینکه این ضریح مطهر در روزهای 15 و 16 محرم وارد شهرستان اراک شد، خاطرنشان كرد: 150 نفر از خادمان آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) در آئین استقبال از این ضریح حضور داشتند.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی ادامه داد: باید مصادف شدن ورود این ضریح مطهر با ماه محرم را به فال نیک گرفت؛ چراکه در واقع عزاداران حسینی با استقبال خود از این ضریح در واقع پذیرای تمامی ارزش­ها خواهند بود.

يادآور مي‌شود؛ ضریح مطهر امام حسين(ع) پس از تهران در مسیر انتقال از ساوه به اراک و حضور در استان­های لرستان، خوزستان به سمت کربلای معلی در عراق برای نصب در حرم مطهر حسینی انتقال یابد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.