امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



خطبه های نماز جمعه اراک

کد مطلب: 49960 | تاریخ ارسال: 1 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

امام جمعه اراک گفت: چرا حقوق بشر در مقابل کشتار مردم بی‌گناه بحرین، میانمار عراق، و… بی‌شرمانه سکوت می‌کند اما علیه ایران اسلامی با سردمداری اسرائیل غاصب و کانادا قطعنامه صادر می‌کند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اراک صدور قطعنامه علیه ایران توسط کیمسون حقوق بشر با سردمداری اسرائیل غاصب و کانادا را محکوم کرد و اظهار داشت: صهیونیست‌ها و سردمداران کاخ سفید مردم بی‌گناه بحرین و میانمار را قتل عام می‌کنند اما کسی این جنایات هولناک را محکوم نمی‌کند آیا این جای سوال ندارد.

وی تصریح کرد: از جوامع بین‌المللی می خواهیم در برابر حوادثی که در کربلا و سایر نقاط در روزهای گذشته توسط تروریست‌ها انجام شد و منجر به خاک و خون کشیده شدن شماری از مردم مظلوم گردید ساکت ننشینند و برای جلوگیری از این کشتار وحشیانه اقدام مثبتی انجام دهند.

امام جمعه اراک اضافه کرد: اراذلی که در سوریه دست به ترور می‌زنند بدانند با این ترورها نمی‌توانند جای در میان ملت خود و مردم باز کنند چرا که هیچ ملت و دولتی با آشوب و خون‌ریزی و ترور موافق نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مناسبت ورود ضریح مطهر امام حسین به اراک بیان کرد: خداوند را سپاسگزاریم که شاهد خلق صحنه‌ای باشکوه از مراسم استقبال ضریح مطهر امام حسین(ع) توسط عاشقان و ارادتمندان به اباعبدالله الحسین(ع) هستیم و مردم این استان بار دیگر برگ زرینی بر افتخارات خود افزودند.

دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) مصداق قرآن ناطق و حقیقت قرآن است و باید با اقتدا به آن در مسیر درست اسلام گام برداریم، ادامه داد: مردم ایران اسلامی عاشق وجود سید الشهدا و اهل بیت(ع) هستند و در راه ترویج فرهنگ اسلامی تلاش می‌کنند.

وی افزود: مردم اراک و استان با عزت، عشق، ارادت و افتخار در مراسم دهه اول محرم وفاداری خود را به خاندان عصمت و طهارت(ع) نشان دادند.

امام جمعه اراک افزود: آیت الله مدرس زندگی بسیار ساده ای داشت اما در تشخیص و آگاهی بی‌نظیر بود و خدمات زیادی را به جامعه ارایه کرد.

دری نجف‌آبادی یادآور شد: این افراد با ترورهای جاهلانه تنها حمایت اسرائیل و امریکا را جلب کرده که در پی آن نفرت جهانی را به دنبال دارد.

وی با اشاره به سالگرد شهادت سید حسن مدرس گفت: مجلس شورای اسلامی باید از این شخصیت که ساده‌زیست اما در مقابل ظلم با جسارت عمل کرد، درس بگیرد.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه ساده زیستی مدرس باید در میان مسئولان و نمایندگان مجلس نهادینه شود، بیان کرد: شهید مدرس بهترین الگوی رفتاری، اخلاقی و گفتاری برای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.