امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات نماینده ولی فقیه در مراسم استقبال از ضریح جدید امام حسین(ع)

کد مطلب: 49956 | تاریخ ارسال: 1 دسامبر 2012 | چاپ صفحه

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: حرکت کاروان سفینة النجاة بار دیگر شور و شعور حسینی را در کشور احیا کرد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در مراسم استقبال از ضریح جدید امام حسین(ع) در میدان سرداران اراک اظهار داشت: حضور چند هزار نفری مردم در مراسم استقبال از کاروان سفینة النجاة حضوری الهام‌بخش و سرشار از معنویت است که من به سهم خود از این حضور قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: دیروز در شهرهای ساوه و زرندیه و امروز در اراک و روستاهای در مسیر راه جلوه‌هایی از عشق و ایمان و ولایت به منصه ظهور رسید و مردم بار دیگر وفاداری و ارادت خود را به ساحت آقا حسین(ع) نشان دادند.

امام جمعه اراک با تقدیر از حضور علما، بسیجیان، نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم در مراسم استقبال از این کاروان ادامه داد: فداییان حسین(ع) بار دیگر شکوه و عظمت بزرگی را خلق کردند که باید بر این حماسه‌آفرینان آفرین گفت.

دری نجف‌آبادی افزود: آفرین بر شما مردم دوست‌دار اهل بیت(ع) و درود بر شما مردمان عاشق حسین(ع) عباس و علی‌اکبر.

وی حضور ضریح مطهر جدید امام حسین(ع) در استان مرکزی را نعمت بزرگ و توفیق عظیم دانست و اظهار داشت: باید از هیئت امنای ضریح مطهر که موجب شدند بار دیگر شور حسینی در کشور احیا شود قدردانی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به ساخت ضریح مطهر امام حسین(ع) در قم و در جوار حرم حضرت معصومه(س) بیان داشت: مردم ایران از قرن دوم هجری در خدمت اهل بیت(ع) بودند و اهل بیت(ع) می‌دانستند که قم روزی پایگاه تشیع و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و قرآن و عترت خواهد شد.

دری نجف‌آبادی گفت: استان مرکزی نیز امروز به پایگاه مهم دینی تبدیل شده است حوزه علمیه اراک بزرگانی چون آیت‌الله اراکی، گلپایگانی، خوانساری و حضرت امام را تربیت کرده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پرچم‌دار مبارزه با کفر و استکبار در جهان است و هرگز از حق خود کوتاه نخواهد آمد، ابراز داشت: امام(ره) انقلاب انسان ساز و معنویت و کربلا و ولایت و امامت را زنده کرد با کفایت امام بود که این انقلاب در کشور سامان گرفت و سرفصل جدیدی در تاریخ اسلام در این کشور گشوده شد.

امام جمعه اراک ادامه داد: حضور مردم اراک در مراسم استقبال از ضریح مطهر اباعبدالله الحسین(ع) همراه با نهایت ایمان، ایثار و معرفت بود و امیدواریم روزی دست این مردم به ضریح مطهر آقا در کربلا برسد.

وی بیان داشت: امروز مردم مسلمان و شیعیان لبنان، پاکستان، افغانستان و بحرین به برکت خون امام حسین(ع) در برابر زورگویان ایستادگی می‌کنند و امیدواریم روزی شیعیان بتوانند ریشه اسرائیل غاصب و آمریکای جنایت‌کار را از بیخ و بن درآورند.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: حضور جوانان در این مراسم حضوری چشمگیر است این جوانان آمده‌اند با ضریح مطهر پیوند ببندند و عهد کنند که تا پایان عمر در راه اسلام، رهبر انقلاب و آرمان‌های شهدا جانفشانی و پاسداری کنند.

دری نجف‌آبادی حضور دشمن شکن مردم در این مراسم را جهادی مقدس نامید و بیان کرد: استقبال با شکوه ارادتمندان سید و سالار شهیدان(ع) از ضریح جدید ایشان لبیک به هیهات من الذله امام حسین(ع) بود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.