امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



چهاردهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس استان مرکزی

کد مطلب: 49840 | تاریخ ارسال: 28 نوامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: آموزش مهارت های زندگی به ویژه کسب مهارت و فراگیری آموزش های لازم در برابر بلایای طبیعی ضروری است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، سیف الله کریم زاده صبح روز چهارشنبه درچهاردهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی به مناسبت هشتم آذر ماه در مدارس استان مرکزی افزود: برای مقابله با زلزله و دیگر بلایای طبیعی آمادگی، آرامش، امنیت، همکاری، پناهگیری مناسب، خود امداد و مقاوم سازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان ما که آینده سازان نظام و مدیران فردای این جامعه هستند باید این گونه آموزش ها را فراگرفته و بتوانند مسایل ایمنی را راعایت کنند.

کریم زاده ادامه داد: بحران های بی شماری در کشور ما وجود دارد که ما باید خود را در مقابل آن ها بیمه کنیم و آمادگی لازم را برای برخورد با بلایای طبیعی داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به واقعه کربلا و رشادت های یاران امام حسین(ع) گفت: نسل جوان جامعه اسلامی باید همواره پیرو ولایت بوده و با حرکت در مسیر سید وسالار شهیدان و اهداف نظام خود و جامعه را بیمه کنند.

گفتنی است در ادامه این مراسم مانور سراسری زلزله و ایمنی با حضور نیروی های امدادی، نیروی انتظامی، اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی برگزار شد و دانش آموزان آموزش های لازم را در این زمینه فرا گرفتند.

لازم به ذکر است نمایشگاه عکس و آثار دانش آموزان برای مقابله با بلایای طبیعی نیز در دبیرستان دخترانه نمونه کوثر اراک برپا شد و دانش آموزان به صورت گروهی سرود ولایت عشق را قرائت کردند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.