امروز امروز : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Monday, May 20, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



توزيع 980 جلد كتاب پيوندهای نماز در استان مركزي

کد مطلب: 49777 | تاریخ ارسال: 27 نوامبر 2012 | چاپ صفحه

با همكاري ستاد اقامه نماز استان مركزی تعداد 980 جلد كتاب پيوندهای نماز تهيه و جهت برگزاری مسابقه در اختيار خانواده‌‌های تحت حمايت كميته امداد استان مركزي قرار گرفت.

به گزارش مرکزی دیلی، محسن وليئی، مدير كل كميته امداد امام خمينی(ره) استان مركزی در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) شعبه مركزي با اعلام اين خبر، گفت: در طی شش ماهه نخست سال‌جاري 980 جلد كتاب پيوندهاي نماز مكتوب و يك‌هزار و 296 جلد مجله مکتوب نیز بین افراد دارای شرایط توزیع شده است.

وی هدف از اين اقدام را تشويق خانواده‌های تحت حمايت به مطالعه و ترغيب جوانان به انجام فريضه نماز عنوان و تصريح كرد: اين نهاد مردمی با استفاده از شيوه‌های تشويق، اهدای كتاب‌های مناسب و تأييد شده و جذاب، برگزاری مسابقات، جلسات آموزشی- تفريحی و اردو جوانان را به انجام امور و فرايض دينی تشويق می‌نمايد.

اين مقام مسئول در پايان با اشاره به اهميت تربيت در حوزه كودكان و نوجوانان، اذعان كرد: در همين راستا كميته امداد امام خمينی(ره) استان با كمك مشاوران دينی و تربيتي به اين امر مهم مبادرت دارد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.