امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اظهارات مولایی نسب درباره شورای شهر

کد مطلب: 496 | تاریخ ارسال: 4 می 2009 | چاپ صفحه

عضو شورای شهر اراک گفت: اعضای شورای باید در تصمیم‌گیری به نظرات یکدیگر احترام بگذارند و با تعامل در جهت خرد جمعی حرکت کنند.

به گزارش مرکزی دیلی سیدعماد مولایی نسب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه مرکزی، با بیان این مطلب افزود: اعضای شورای شهر پیش از برگزاری جلسه انتخاب هیئت رییسه، جلسات مشترکی را برگزار کرده‌اند و قرار بود که تعامل‌هایی انجام شود تا اعضا با توانمندی‌هایی که دارند، نسبت به انتخاب هیئت رییسه اقدام کنند اما، این تعاملات ادامه پیدا نکرد.

وی تاکید کرد: برخی از اعضای شورا علاقه‌ای نداشتند که به نظرات دیگران احترام بگذارند که این امر هم مانعی در رسیدن به تعامل در میان شورای شهر اراک بوده است.

وی خواست اعضای غائب در جلسات انتخاب هیات رییسه جدید شورای شهر اراک را انتخاب هیات رییسه قوی و مناسب برای شورای شهر عنوان کرد و به خبرنگار ایسنا گفت: ما می‌خواستیم که هیات رییسه قوی‌تری داشته باشیم تا بتوانیم در خدمات‌رسانی به مردم و با حفظ استقلال شورای شهر فعالیت کنیم.

مولایی‌نسب در مورد علت مخالفت با برگزاری جلسات انتخاب هیات رییسه شورای شهر اراک گفت احساس من این است که اگر می‌خواهیم هیات رییسه‌ای انتخاب کنیم که قوی‌تر از گذشته باشد، باید به خرد جمعی احترام بگذاریم و نظرات همه اعضا را مورد توجه قرار دهیم.

وی ادامه داد: 9 نفرعضو شورای شهر اراک باید به رای هم احترام بگذارند و باید کسی در مسند ریاست شورای شهر قرار بگیرند که با روحیه تعامل و همفکری، به دور از بازی‌های سیاسی کارهای شهر را انجام دهد.

مولایی‌نسب تصریح کرد: احساس من این بود که عده‌ای قصد دارند تا مسایل شورای شهر اراک را گره بزنند، بنابر این ضرورتی برای شرکت خود در جلسه انتخاب هیات رییسه ندیدم.

مولایی نسب افزود: قرار بود که بر اساس عقل و کارآیی، فرد اصلح را برای ریاست شورای شهر انتخاب کنیم اما، اگر بنا باشد حتی 8 نفر بخواهند نظریات یک نفر را قبول نکنند، این مسئله اصلا قابل قبول نیست.

عضو شورای شهر اراک در پایان به خبرنگار ایسنا گفت: با روند کنونی، قصد کاندیداتوری در انتخابات هیات رییسه را ندارم اما، روز انتخابات رای خود را به صورت علنی اعلام می‌کنم.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.