امروز امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Wednesday, May 01, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



غیبت ۲۱ مدیر و مسئول در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بیداری اسلامی در اراک

کد مطلب: 49503 | تاریخ ارسال: 19 نوامبر 2012 | چاپ صفحه

در حاشیه نمایشگاه کتاباران ، نمایشگاه تخصص عکس و تابلو های نمایشگاهی با موضوع بیداری اسلامی افتتاح شد. / مراسم افتتاحیه این نمایشگاه صبح جمه در نگارخانه فرهنگسرا ی آینه برگزار شد که متاسفانه از ۲۲مدیر و مسئول استان که به این نمایشگاه دعوت شده بوند فقط یکی از آنان حضور بهم رسانید که آن هم در همسایگی آنان قرار داشت .

به گزاش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار سپید نیوز مراسم افتتاحیه این نمایشگاه صبح جمه در نگارخانه فرهنگسرا ی آینه  برگزار شد که متاسفانه از ۲۲مدیر و مسئول استان که به این نمایشگاه دعوت شده بوند فقط یکی از آنان حضور بهم رسانید  که آن هم در همسایگی آنان قرار داشت .

مشایخی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت این اولین نمایشگاه کتاب موضوعی در استان است که خوشبختانه توسط جوانان خوش ذوق برپا شده است .

مدیر کل اداره  فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد یکی از دغدغه ای رهبر گسترش مطالعه است که برگزاری چنین ممایشگاههایی می تواند به رشد آن کمک کند

گفتنی است دراین نمایشگاه بیش از ۱۰۰ عکس و تابلو عکس با موضوعات حماسه ، بیداری اسلای ، جنبش های اعتراض امیز در غرب ،  خیانت های آمریکا درطول بیش از ۳۰ سال به جمهوری اسلامی ایران می باشد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.