امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



دستگیری محتکرین مواد غذایی در اراک

کد مطلب: 49339 | تاریخ ارسال: 15 نوامبر 2012 | چاپ صفحه

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری فردی در رابطه با نگهداری و احتکار بیش از 750 میلیون ریال خوار و بار و مواد غذایی در یک منزلی مسکونی خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی مصطفی ویسمه‌ای گفت: فرماندهی انتظامی استان مرکزی در راستای مبارزه با جرائم اقتصادی و محتکران مواد غذایی در اقدامی اطلاعات فردی را که اقدام به احتکار مواد غذایی در منزل خود کرده بود مورد شناسایی قرار دادند.

وی افزود: پس از شناسایی منزل مسکونی و هماهنگی با مقام قضایی مکان مورد نظر مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: در بازرسی از منزل این متهم تعداد 655 حلب 16 کیلوگرمی پنیر و همچنین مقدار تقریبی دو تن شیر خشک صنعتی به ارزش تقریبی 756 میلیون ریال کشف و ضبط و شخص محتکر با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل سازمان تعزیرات حکومتی شد.

ویسمه‌ای همچنین از کشف 20 فقره سرقت در اراک خبر داد و اظهار داشت: ماموران انتظامی این شهرستان با دستگیری دو سارق به راز 12 فقره سرقت پی بردند.

وی افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و تجهیزات خودروهای سنگین در شهرستان، ماموران انتظامی کلانتری 16 سنجان بررسی‌های خود را آغاز و سرانجام دو نفر را به اتهام سرقت دستگیر کردند.

مصطفی ویسمه‌ای اضافه کرد: یکی از متهمان در بازجویی‌های تخصصی پلیس به 8 فقره سرقت تجهیزات خودروهای سنگین و متهم دیگر نیز به 4 فقره سرقت از منازل نیمه کاره  اعتراف و هر دو با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

به گفته وی همچنین ماموران انتظامی شهرستان تعداد 8 فقره سرقت‌های دیگر را نیز کشف و ضبط کردند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.