امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



استفاده از قلیان در سفره خانه ها ممنوع است

کد مطلب: 49324 | تاریخ ارسال: 15 نوامبر 2012 | چاپ صفحه

رییس شورای عالی اصناف كشور گفت: استفاده از قلیان در سفره خانه های سراسر كشور غیرقانونی است و در صورت عرضه در این مكان ها با آنان برخورد قانونی می شود.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘قاسم نوده فراهانی’ عصردوشنبه در همایش مجامع امور صنفی استان مركزی در دلیجان، اظهار داشت: صرفا قهوه خانه ها می توانند به مشتریان قلیان ارائه دهند.

وی ادامه داد: صدور پروانه كسب برای قهوه خانه ها منع قانونی ندارد و مجامع امور صنفی می توانند پروانه كسب صادر كنند.

فراهانی اظهار داشت: اصناف در اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی، می كوشند تا در بازار فضای امنی برای فعالیت‌های اقتصادی فراهم كنند.

وی با بیان این كه كسبه و بازاریان در تنظیم بازار و جلوگیری از گرانی نقش مهمی ایفا می كنند، خاطرنشان ساخت: كسبه و اصناف از بطن مردم هستند و در كنار مردم و در مواقع سخت و بحرانی كشور، همراه مردم خواهند بود.

وی ادامه داد: ما همیشه سعی كرده ایم نقش مهم كسبه و مجامع امور صنفی در استانها و كشور را به صورت مطلوب نشان دهیم.

فراهانی به اجرای طرح ‘شبنم’ در سالجاری اشاره كرد و گفت: هدف از اجرای این طرح مبارزه با قاچاق كالاست و هیچ مشكلی برای كسبه در اجرای این طرح ایجاد نمی شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مركزی نیز در این همایش گفت: 42 هزار واحد صنفی در استان مركزی در توزیع كالاهای اساسی و خدمات رسانی به مردم فعالیت می كنند.

‘عزیزالله صدیقی’ افزود: این استان در ذخیره سازی كالاهای اساسی مردم مشكلی ندارد و تنها استانی است كه در زمینه تامین گوشت سفید مرغ توانسته بازار را تنظیم كند.

وی در ادامه افزود: اكنون كار ذخیره سازی میوه برای ماه پایانی سال در حال انجام است و هیچ مشكلی در امر ذخیره سازی و توزیع در استان وجود ندارد.

صدیقی اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه های بهاره و پاییزه و توزیع كالا و خدمات به طور مستقیم در تنظیم بازار نقش بسزایی دارد.

همچنین سرپرست فرمانداری دلیجان گفت: كسبه و بازاریان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و با توجه به وضعیت كشور با تجربه، ایثار و تعهدی كه دارند در جهت رفع مایحتاج مردم می كوشند.

‘مهرداد امرایی’ افزود: اكنون اصناف باید طوری عمل كنند تا در جنگ اقتصادی بر دشمن غلبه و از این برهه حساس عبور كنیم.

وی یه صنعتی بودن شهرستان دلیجان اشاره كرد و گفت: در صورتی كه مسوولان استانی توجه ویژه به این شهرستان داشته باشند این شهرستان می تواند به یكی از قطب های مهم صنعتی كشور تبدیل شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.