امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



برخورداری تمام شهرک‌های صنعتی استان مرکزی از نعمت گاز

کد مطلب: 49320 | تاریخ ارسال: 15 نوامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی از برخورداری تمام شهرک‌های صنعتی فعال استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، حامد یحیی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با بهره‌برداری از ایستگاه و شبکه داخلی گاز شهرک صنعتی زاویه، واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در این شهرک از نعمت گاز برخوردار شدند.

وی تصریح کرد: حجم گاز اولیه تامین شده این شبکه با توجه به نیاز واحدهای موجود 20 هزار متر مکعب در ساعت است که برای اجرای این شبکه بالغ بر 9 میلیارد و 389 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی ادامه داد: طول شبکه‌گذاری این طرح 19 کیلومتر است که با بهره‌برداری از آن عملیات واگذاری انشعاب گاز به تمامی شهرک‌های فعال این شهرک آغاز شده است.

وی گفت: در حال حاضر تمامی شهرک‌های صنعتی فعال استان مرکزی از گاز برخوردار هستند.

به گفته وی شهرک صنعتی زاویه در فاصله 80 کیلومتری شهر تهران است که نزدیک‌ترین شهرک صنعتی استان مرکزی به شهر تهران محسوب می‌شود و تمام پروژه‌های مهم عمرانی در آن شهرک اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی در  ادامه با اشاره به افتتاح 42 واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال جاری خاطر نشان ساخت: این واحدها با سرمایه‌گذاری یک هزار و 330 میلیارد ریال در زمینه صنایع شیمیایی، فلزی، کانی غیرفلزی و ایزوگام به بهره‌برداری رسیده‌اند.

یحیی گفت: اشتغال ایجاد شده توسط این واحدها 782 فرصت شغلی جدید است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 40 هکتار زمین در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان به 62 متقاضی واگذار شده اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و 958 واحد صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی فعالیت دارند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.