امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



عباس صلاحی : مقاومت تامین اجتماعی برای تجمیع بیمه‌ها صحیح نیست

کد مطلب: 49226 | تاریخ ارسال: 11 نوامبر 2012 | چاپ صفحه

طرح تجميع بيمه‌ها و تشکيل سازمان بيمه سلامت با هدف همپوشاني بيمه‌ها در جهت تحت پوشش قرار دادن کليه اقشار جامعه و یکسان سازی خدمات درمانی مطرح شده است.

به گزارش مرکزی دیلی ، در این خصوص عباس صلاحی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان، و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجوان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، اظهار کرد: با توجه به وجود بیمه­های متعددی در کشور مانند خدمات درمانی، نیروهای مسلح، بیمه خویش فرما، تامین اجتماعی و بسیاری بیمه­های دیگر، این تعدد بیمه­ها برای ارائه خدمات درمانی باعث ایجاد مشکلاتی هستند و پارامترهایی که برای تحت پوشش قرار دادن در بیمه­های مختلف است متفاوت بوده که این امر مشکلاتی را بوجود می­آورد.

وی افزود: بطور مثال یکسری بیمه­ها تحت پوشش بیمه نیروی­های مسلح است که شامل خدمات درمانی نمی­شود و این تفاوت­ها باعث نارضایتی مردم شده است، در این میان افرادی از این تفاوت بیمه­ها منفعت برده و عده­ای متضرر می­شوند.

صلاحی در خصوص دلیل تجمیع بیمه­ها بیان کرد: بنابر مشکلاتی که مطرح گردید، تصمیم گرفته شد طرحی به اجرا درآید که تمام بیمه­ها بصورت یکسان باشند و همه افراد بصورت یکسان از خدمات آن بهره­مند شوند.

وی در خصوص زیربار نرفتن سازمان تامین اجتماعی برای ادغام در این طرح گفت: تامین اجتماعی در این طرح مقاومت­هایی انجام داده اما، بنظر می­رسد این مقاومت صحیح نباشد، زیرا این سازمان با حجم وسیعی از منابع مالی و افراد تحت پوشش بایستی با ادغام و تحت پوشش قرار گرفتن تمام افراد در طرح یکسان سازی بیمه­ها، همه از خدمات یکسان در کشور بهره­مند شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به ایراد مطرح شده مبنی بر تجمیع بیمه تامین اجتماعی با دیگر بیمه­ها و ایجاد اختلال در امر خدمات رسانی به دلیل حجم زیاد افراد تحت پوشش این سازمان، گفت: این ایراد بنه‌ظر منطقی نمی­رسد، شاید زمانبر باشد اما زمانی که یکسان سازی صورت گیرد امکان یکسری اختلال­ها هست اما در مجموع طرح جامع و مناسبی است که همه افراد را تحت پوشش قرار می­دهد.

صلاحی در پایان گفت: یکسری بیمه­های جانبی در کنار این طرح وجود دارد که می­تواند خدمات بیشتری اراده دهد و این در اختیار سازمان­ها است و افراد می­توانند از آن بهره ببرند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.