امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



سخنرانی حمید رسایی در خمین

کد مطلب: 49222 | تاریخ ارسال: 11 نوامبر 2012 | چاپ صفحه

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه حوزه ها برای مردم و مسوولان همواره شاخص و ملاك است، گفت: تبعیت از رهبری راهبرد شكست جنگ نرم دشمن است.

به گزارش به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام ‘حمید رسایی’ شنبه در مراسم بزرگداشت ‘خاطره لاله های حسینی’ و بزرگداشت سالگرد عروج ملكوتی شهید ‘اسماعیل محبتی’ در خمین افزود: ابزارهای مقابله با تهاجم دشمنان همواره متفاوت است و این مهم را مقام معظم رهبری به روشنی ترسیم كرده است.

وی خاطر نشان كرد: ‘بینایی و مشاهده’ نیازمند جنگ نظامی بوده اما در جنگ نرم مولفه های ‘بصیرت’ و ‘تشخیص درست’ كلید غلبه بر هجمه های فرهنگی دشمنان است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی بیان كرد: شهدا نماد بصیرت و صبر هستند و توانستند با پیروی از دستورهای امام راحل (ره) مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت كنند.

حجت الاسلام رسایی با استناد به قرآن درباره مقام شهدا یادآور شد: اثرگذاری فرهنگ ایثار و شهادت و حركت در مسیر آرمان های شهدا در 33 سال عمر با بركت انقلاب اسلامی به همه ثابت شده است.

وی ادامه داد: امروز دشمن برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی از راه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد میدان شده اما باید بداند كه شهدا قدرت نرم ایران اسلامی هستند بنابراین راهی به جز پذیرفتن شكست نخواهند داشت.

مدیر مسوول هفته نامه 9 دی با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع ‘دانش آموزان و دانشجویان’، اظهار كرد: در آستانه یازدهمین دوره انتخابات رییس جمهوری باید با حركت در مسیر ولایت نقشه های دشمنان را برای تفرقه افكنی نقش بر آب كرد.

حجت الاسلام رسایی تصریح كرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با صراحت و روشنی شاخص ها را تعیین كردند بنابراین دامن زدن به اختلافات و ایجاد هرگونه كشمكش و درگیری زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

پدر شهید ‘مصطفی احمدی روشن’ در ادامه این آیین گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن به گونه ای وانمود كرد كه درهای علم و حكمت به روی مردم ایران بسته شده است اما این قشر جوان و دانشمند با فعالیت و تلاش خویش اثبات كردند كه حرف استكبار جهانی و آمریكا گزافه ای بیش نیست.

‘رحیم احمدی روشن’ افزود: جوانان در هشت سال جنگ تحمیلی، دوران سازندگی كشور و جبهه علم و فناوری حضور فعالی داشته و این افتخار بزرگی برای كشور است.

وی بیان كرد: سربازان و افسران جبهه علم و فناوری دانشجویان و دانشمندان هستند كه با فعالیت، اختراعات و حضور موفق در عرصه های علمی استكبار جهانی را متحیر كرده است.

وی اضافه كرد: ترور آخرین ابزار استكبار جهانی است در حالی كه آنان غافلند كه با این اقدام اوج حماقت و نادانی خویش را به دنیا نشان می دهند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.