امروز امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 04, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



امام جمعه اراک : نرخ زاد و ولددر استان مرکزی فاجعه است

کد مطلب: 49210 | تاریخ ارسال: 10 نوامبر 2012 | چاپ صفحه

امام جمعه اراک گفت: رشد زاد و ولد در استان مرکزی 91 صدم درصد است که فاجعه است و باید در سایه هوشیاری مردم و برنامه ریزی مسئولان جبران شود.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: امروز فراهم سازی برای افزایش زاد و ولد یک ضرورت است و یکی از ابزارهای آن ایجاد شرایط آسان ازدواج برای جوانان است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به تاکید اسلام بر خانواده و اهمیت آن گفت: جوانان نیز باید با آسان گرفتن ازدواج و ساده زیستی ، کم کردن توقعات غیر ضروری در پی تشکیل خانواده باشند.

وی با بیان اینکه خانواده هسته اصلی جامعه و رکن مهم آن است گفت: برگزاری دوره های آموزشی برای جوانان و خانواده ها برای تحکیم خانواده ها و کاهش طلاق که اکنون شاهد آن هستیم ضرورت دیگر است.

لزوم محتوا بخشی به برنامه های ماه محرم

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه ماه محرم هستیم گفت: هیئت های عزاداری از هم اکنون که آماده برنامه های ماه محرم می شوند در اندیشه محتوا بخشی به برنامه های خود نیز باشند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: مداحان و نوح سرایان باید از طرح مسائل غیر اسلامی  و غیر موثق پرهیز کنند و شرایط عزاداری را به سمت عزاداری سالم پیش ببرند.

وی بر انتقال فلسفه قیام امام حسین (ع) و یارانش که برای زنده نگه داشتن اسلام و امر به معروف و نهی از منکر بود تاکید کرد.

مدیریت کم کننده مشکلات

امام جمعه اراک در ادامه با اشاره به اینکه مدیریت درست می تواند به کاهش مشکلات منجر شود گفت: مدیریت است که می تواند با استفاده از تجربه های گذشته و داشتن علم مدیریت و احاطه به مسائل روز مشکلات را کاهش دهد.

وی تصریح کرد: مدیریت گزینه مهم روبرو شدن با مسائل کنونی کشور است.

از هزینه های بیهوده بپرهیزیم

وی در ادامه به انتخابات آمریکا اشاره کرد و گفت: در این انتخابت هزینه های گزافی شد که ما باید بیاموزیم از این هزنیه ها نکنیم و آن را برای کاهش مشکلات وحل مسائل استفاده کنیم.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.