امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



حمایت انجمن اسلامي دانشگاه اراك از كروبي

کد مطلب: 492 | تاریخ ارسال: 4 می 2009 | چاپ صفحه

رئيس ستاد انتخاباتي مهدي كروبي در استان مركزي گفت: انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اراك رسما از ستاد كروبي حمايت مي‌كند به گونه‌اي كه برنامه‌اي كه در دانشگاه اراك براي سخنراني كروبي تدارك ديده شد با همكاري كامل و تلاش اعضاي انجمن اسلامي دانشگاه اراك به انجام رسيد.

به گزارش مرکزی دیلی حجت‌الاسلام و المسلمين حجت‌الله هاشمي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در اراك افزود: اينكه دوستان در ستاد ميرحسين موسوي مي‌گويند كه انجمن اسلامي دانشگاه اراك از كروبي حمايت نمي‌كند و برخي از اعضاي انجمن به دليل رفاقت با اعضاي ستاد كروبي در اين مجموعه حضور دارند، تنها تعارفي است كه علت و منشا آن را نمي‌دانم ولي مي‌گويم كه اعضاي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه اراك از كروبي و برنامه‌هاي آن حمايت مي‌كند.
هاشمي با اشاره به اينكه پس از اعلام انصراف خاتمي از حضور در عرصه انتخابات ستاد 88 دچار انشعاب شده است، گفت: بخشي از ستاد 88 حمايت از خاتمي با انشعاب از اين گروه در قالب تشكل فصل تغيير به ستاد انتخاباتي كروبي به عنوان كانديداي اصلح پيوسته و از آن حمايت كرده است كه اين گروه هم‌اينك در اراك در قالب تشكيلاتي منسجم به فعاليت خود در حمايت از كروبي اقدام مي‌كند.
وي تاكيد كرد: قصد نداريم با ستاد مير حسين موسوي وارد تقابل شويم ولي برخي وقت‌ها دوستان اظهاراتي مي‌كنند كه مجبور هستيم به آن پاسخ بدهيم.
رئيس ستاد انتخاباتي كروبي در استان مركزي با اشاره به طرح برخي مسائل در خصوص صيانت از آراي مردم در دهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري كه از سوي برخي از اصلاح‌طلبان مطرح شده است، گفت: اصل بر صداقت و امانتداري مسئولان و مجريان برگزاري انتخابات است ولي اگر صحبتي در خصوص اجراي طرح صيانت از آرا مي‌شود اين به آن معني نيست كه انتخابات در مجراي قانوني و صحيح خود اجرا نمي‌شود.
هاشمي اضافه كرد: در صورتي كه اين كميته شكل بگيرد مي‌تواند به‌عنوان ناظري امين از سوي مردم عمل كند تا برخي از حرف‌هاي بيگانگان را در خصوص ناسالم بودن جريان انتخابات و آزادي اجراي آن را برطرف و باطل كند.
به گفته وي، كساني كه در داخل اين موضوع را مطرح كرده اند از نيروهاي اصيل و امين انقلاب هستند و بارها در عرصه‌هاي مختلف مورد سنجش قرار گرفته و علاقه‌مندي آنان به نظام و انقلاب بر همگان روشن است و نبايد اگر حرفي از سوي بيگانگان زده شود و آن حرف از دهان چنين نيروهاي بيرون آمد، افراد علاقه‌مند به نظام را متصل به بيگانگان دانست و به آنان بي‌احترامي كرد.
رئيس ستاد انتخاباتي كروبي با اشاره به برنامه‌هاي ستاد ميرحسين موسوي در استان مركزي گفت: تاكنون دعوتي از سوي ستاد ميرحسين موسوي براي شركت در اين برنامه‌ها به دفتر انتخاباتي كروبي ارسال نشده است و اين در حالي است كه در برنامه‌هاي كروبي ستاد وي از اعضاي دفتر مير حسين براي شركت در برنامه‌هاي وي دعوت كرده بود.
وي گفت: لزومي ندارد كه برنامه‌هاي ستاد انتخاباتي مير حسين موسوي را در استان پيگيري كنيم چرا كه برنامه‌هاي كاري ستاد كروبي از حجم بالايي برخوردار است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.