امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


تجلیل بی سابقه استاندار مرکزی از عملکرد شورای شهر و شهرداری اراک

تجلیل بی سابقه استاندار مرکزی از عملکرد شورای شهر و شهرداری اراک

کد مطلب: 49171 | تاریخ ارسال: 10 نوامبر 2012 | چاپ صفحه

استاندار مرکزی گفت:انجام این حجم از پروژه‌های عمرانی در شهر اراک، از ابتدای انقلاب تا به الان بی‌سابقه بوده است. / وی در ادامه افزود: امروز شاهد دگرگونی جدی در مسیر سازندگی شهر اراک هستیم با توجه به فرصت خوبی که ایجاد شده است باید تحول آفرین باشد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه مرکزی، علی‌اکبر شعبانی‌فرد در مراسم کلنگ زنی تقاطع‌های غیر هم سطح اراک گفت: از امروز شاهد شکوفایی هر چه بیش تر شهر اراک خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: امروز شاهد دگرگونی جدی در مسیر سازندگی شهر اراک هستیم با توجه به فرصت خوبی که ایجاد شده است باید تحول آفرین باشد.

شعبانی‌فرد گفت: ادارات، سازمان‌ها و نهادها بایستی املاک بلااستفاده خود را به فروش برسانند؛ با توجه به ایجاد این فرصت طلایی شهرداری اراک اموالی را که سالیان سال مورد استفاده قرار نداشته و ارزش افزوده ایجاد نمی‌کرد، این املاک و اموال را برابر با قانون کمیسیون شهرداری‌ها به فروش می‌رساند و این تحقق انجام شد.

وی گفت: برای احداث این پروژه ‌ها بین 7 شرکت طراز اول کشور مناقصه انجام شد و امیدواریم با احداث این پروژه ها شاهد تحول عمیقی در شهر اراک باشیم.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: ظرف یک ماه آینده چهار پروژه دیگر از قبیل روگذر جاده فراهان، پروژه گردنه جلوی آرامستان، پل ولی آباد زیر گذر در جلوی بازار قدیمی شهر اراک از پل فلزی به سمت میدان شورا بایستی تعیین تکلیف شوند و مراحل مناقصه آن ها انجام شود.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تا به الان این حجم از طرح‌های عمرانی در شهر اراک بی سابقه بوده است، 80 درصد از اعتبارات این پروژه ها را شهرداری و 20 درصد از اعتبارات را استانداری برعهده دارد.

شعبانی‌فرد اظهار کرد: در مورد پروژه 55 متری بایستی تا پایان دوره شورای شهر سوم، این پروژه عملیاتی شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.