امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


آصفری: پیروزی اوباما سیاست‌های خصمانه آمریکا درباره ایران را تغییر نمی‌دهد

آصفری: پیروزی اوباما سیاست‌های خصمانه آمریکا درباره ایران را تغییر نمی‌دهد

کد مطلب: 49165 | تاریخ ارسال: 10 نوامبر 2012 | چاپ صفحه

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه بعید است که تغییری در سیاست‌‌های آمریکا صورت پذیرد، تصریح کرد: شکست رامنی نشان داد که مردم آمریکا از جنگ خسته شده اند.

به گزارش مرکزی دیلی ، محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با یادآوری پیروزی مجدد باراک اوباما در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: بعید است که تغییری در سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران صورت گیرد.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اوباما با شعار صلح و آرامش آرای مردم آمریکا را جلب کرد و از به کار بردن جنگ در شعارهای انتخاباتی خود پرهیز داشت، افزود: توقع ملت آمریکا دست برداشتن دولت این کشور از سیاست‌های جنگ طلبانه و متجاوزگرانه است. امروز در آمریکا نزدیک به ۲۰ میلیون نفر از خدمات بیمه‌های درمانی محرومند و همین موضوع باعث شده که آمریکا با معضلات عدیده اجتماعی مواجه باشد.

وی درباره برقراری رابطه میان ایران و آمریکا گفت: ما همچنان به اصول اولیه انقلاب اسلامی پایبندیم و معتقدیم که برقراری رابطه با آمریکا منوط به این است که آمریکا نگاهش را نسبت به مسائل جهان تغییر دهد و خود را ارباب همه نداند.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم با تاکید بر اینکه هرگونه رابطه با آمریکا باید بر اساس حفظ عزت جمهوری اسلامی پایه ریزی شود، گفت: مقدمه گفت‌وگو با آمریکا پذیرفتن حق مسلم ایران در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای و آزاد کردن اموال بلوکه شده ایران در آمریکا است.

وی با یادآوری استفاده مت رامنی از شعار جنگ علیه ایران در مناظرات انتخاباتی، افزود: شکست رامنی نشان داد که مردم آمریکا از جنگ خسته شده اند و نمی‌پذیرند که دولتمردان این کشور منطق و گفت‌وگو را رها کرده و با فشار علیه دیگر کشورها، جنگ‌های ناخواسته را به مردم آمریکا و سایر ملت‌های جهان تحمیل کنند.

آصفری با طرح این پرسش که آمریکا چه دستاورد مثبتی از این همه جنگ‌افروزی داشته است، تصریح کرد: جنگ‌های آمریکا تنها تابوت جوانان این کشور را برای ملت آمریکا به ارمغان آورده و همین موضوع باعث شد که مردم آمریکا به اوبامایی رای دهند که نیروهای آمریکا را از عراق خارج کرد و در حال خروج تدریجی از افغانستان است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر جنگی که آمریکا شروع کرده، پایانش با خودش نبوده است، گفت: اوباما اگر اهل تدبیر باشد، تحریم‌ها را علیه ایران متوقف می‌کند، چراکه تحریم ایران مشکلات اقتصادی عدیده‌ای را برای آمریکا و هم پیمانان اروپایی اش به ارمغان آورده است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.