امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


هشتمین نمایشگاه الکامپ اراک برگزار نمی‌شود

هشتمین نمایشگاه الکامپ اراک برگزار نمی‌شود

کد مطلب: 49142 | تاریخ ارسال: 9 نوامبر 2012 | چاپ صفحه

هشتمین نمایشگاه الکامپ اراک که قرار بود از 17 تا 20 آبانماه در محل نمایشگاه بین المللی اراک آغاز به کار کند، لغو شد. / تنها ۴۰ غرفه‌دار در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده بودند که این تعداد شرکت‌کننده جوابگوی هزینه‌های مسوولین برگزاری نمایشگاه نیست.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، این نمایشگاه چهار روزه قرار بود به همت استانداری استان مرکزی، سازمان صنعت معدن و تجارت، سازمان نظام صنفی رایانه، اتاق بازرگانی صنعت معدن و تجارت استان، اتحادیه رایانه و ماشین های اداری و اداره کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات استان مرکزی برگزار شود که لغو شد.

در همین ارتباط منوچهر نذرمحمدی رییس اتحادیه رایانه اراک در گفت‌و با خبرنگار ایسنا گفت: به دلیل عدم استقبال برخی شرکت‌ها و نبود اعتبار لازم و کالا، این نمایشگاه به تعویق افتاد.

وی افزود: تنها 40 غرفه‌دار در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده بودند که این تعداد شرکت‌کننده جوابگوی هزینه‌های مسوولین برگزاری نمایشگاه نیست.

نظم‌آبادی از مسوولان برگزاری جشنواره نیز در این‌خصوص به خبرنگار ایسنا گفت: این نمایشگاه لغو نشده و برگزاری آن به 26 دیماه موکول شده است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.