امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



آغاز اعطای مجوز تاسیس 14دفتر پیشخوان خدمات دولت در استان مرکزی

کد مطلب: 49138 | تاریخ ارسال: 6 نوامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و دبیر کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی استان مرکزی از آغاز اعطای مجوز تاسیس 14 دفتر پیشخوان خدمات دولت خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، شهاب حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: فراخوان ثبت نام اعطای مجوز و ایجاد دفاتر پیشخوان خدمات دولت  از امروز به مدت ی کماه آغاز می شود.

وی ادامه داد: کارگروه دفاترپیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی استان مرکزی به منظور توسعه و گسترش متوازن دفاترپیشخوان خدمات، تولید اشتغال، کاهش هزینه های حمل و نقل و سوخت و افزایش کیفی و کمی ارائه خدمات به عموم اقدام به برگزاری فراخوان اعطای پروانه دفاترپیشخوان خدمات دولت کرده است.

حیدری با بیان اینکه امتیاز 14 دفتر در سطح استان جهت واگذاری دفترهای پیشخوان اعطاء می شود خاطرنشان کرد: از این تعداد سه دفتر در مرکزاستان ، یک دفتر در شهرستان آشتیان ، یک دفتر در شهرستان فرمهین و 9 دفتر در شهرکهای صنعتی استان به متقاضیان واجد شرایط واگذار می شود.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند به منظور شرکت در این فراخوان از امروز دوشنبه  به پایگاه اینترنتی دفتر فناوری اطلاعات استانداری به نشانی :www.it.ostan-mr.ir ، مراجعه و حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 15 آذرماه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد : مدت اعلام شده قابل تمدید نبوده و زمان و مکان برگزاری آزمون متعاقباً از طریق همان پایگاه اینترنتی اعلام خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.