امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



الزامی شدن نصب باركد بر روی مكمل های دارویی در استان مركزی

کد مطلب: 48195 | تاریخ ارسال: 10 اکتبر 2012 | چاپ صفحه

دبیر كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان مركزی گفت: بر اساس مصوبه این كمیسیون، نصب باركد بر روی مكمل های دارویی در این استان الزامی است.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘شهرام بیدل’ عصر سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: داروخانه های استان برای دریافت باركد فروش برای مكمل دارویی و بهداشتی سه ماهه فرصت دارند.

وی اضافه كرد: بر اساس سیاست های كلان كشور تمامی كالاهای سلامت محور اعم از بهداشتی، آرایشی و دارویی باید دارای باركد وزارت بهداشت و طرح شبنم( شبكه نظارت مردمی) باشند.

وی اظهار كرد: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشكی اراك برخی از مكمل های وارداتی دارویی موجود در داروخانه های استان باركد اصالت دارویی وزارت بهداشت و درمان را دارند اما به دلیل طولانی بودن تاریخ مصرف، پیش از اجرای طرح شبنم در انبارها موجود بوده اند.

دبیر كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان مركزی عنوان كرد: طبق دستورالعمل های كشوری هر كالای سلامت محور فاقد باركد شبنم غیرمجاز و قاچاق است و باید جمع آوری شود و به همین دلیل برای باركددار كردن مكمل های دارویی مذكور ضرب الاجل تعیین شده است.

بیدل توضیح داد: مصوبه كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان مركزی تا پایان آذرماه به داروخانه داران فرصت داده و با اتمام این مدت تمامی اقلام فاقد باركد شبنم از داروخانه ها جمع آوری خواهد شد.

وی عنوان كرد: در ارزیابی های انجام شده هم اكنون بیش از ده قلم مكمل دارویی با شرایط مذكور در انبار داروخانه های استان مركزی موجود است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.