امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



ممنوعیت مراجعه افراد برای نصب صندوق پست منازل در استان مرکزی

کد مطلب: 48179 | تاریخ ارسال: 10 اکتبر 2012 | چاپ صفحه

مدیرکل پست استان مرکزی گفت: مراجعه افراد برای نصب صندوق پست منازل در شهرهای استان مرکزی ممنوع است و مردم در صورت مشاهده مراتب را اطلاع دهند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از مهر ، محمد داودآبادی افزود: مردم در صورت مشاهده با این اشخاص می توانند به پلیس 110 تماس بگیرند تا با این اشخاص برخورد شود.

وی با بیان اینکه در سالهای قبل بعضی از شرکتها با اعلام آمادگی این صندوقها را به درب منازل نصب می کردند اظهارداشت: متاسفانه این شرکتها بد عمل کردند و نارضایتی در بین مردم ایجادکردند.

مدیرکل پست استان مرکزی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه چرا با وجود صندوق ماموران این کار را نمی کنند گفت: به علت اینکه صندوقها استاندارد نیست دست ماموران آسیب می بیند.

داودآبادی با بیان اینکه این صندوقهای پست نصب شده استانداردهای لازم را ندارند خاطرنشان کرد: توصیه می شود مردم فنر در جلوی صندوق را با یک سیم چین قطع کنند تا ماموران بتوانند به راحتی قبض آب، برق و نامه ها را داخل آن بیندازند.

وی ادامه داد: مردم در صورت تمایل می توانند به اداره پست مراجعه تا صندوق برای درب منازل آنها با استانداردهای لازم نصب شود در غیر این صورت مراجعه افراد به درب منازل برای نصب صندوق پستی ممنوع است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.