امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



سلیمی : رایزنی‌ برای تخصیص بودجه بیشتر به دانشگاه‌ها

کد مطلب: 48173 | تاریخ ارسال: 10 اکتبر 2012 | چاپ صفحه

دبیر اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: قرار است بررسی میزان اعتبار اختصاص داده شده به بودجه دانشگاه‌ها، طی صحبتی با رئیس جمهور سرعت داده شود.

به گزارش مرکزی دیلی ، علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، در مورد جلسه نوبت صبح کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: بحث بودجه مراکز آموزش عالی در سال ۹۱ از جمله موضوعات مطرح شده در کمیسیون آموزش و تحقیقات بود که مورد بررسی قرار رفت.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات با حضور علی اکبر متکان معاون اداری و مالی وزارت علوم تحقیقات و تعدادی دیگر از مسئولان این وزارتخانه برگزار شد.

این نماینده مجلس نهم با بیان اینکه لزوم اختصاص بودجه بیشتر به دانشگاه‌ها از موارد مهم مطرح شده در کمیسیون آموزش و تحقیقات به شمار می‌رود؛ افزود: با توجه به اینکه بودجه پژوهشی دانشگاه و همچنین بودجه جاری آن دارای مشکلات عدیده‌ای است بنابراین مقررشد تا این مهم با جدیت هرچه تمام‌تر پیگیری شود.

وی اظهار داشت: با توجه به جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات و رسیدگی به بحث بررسی تخصیص بودجه به دانشگاه‌ها، قرار است با رئیس جمهور برای توجه هرچه بیشتر این موضوع صحبت‌هایی شود تا اهمیت بودجه به دانشگاه‌ها هرچه سریعتر در روند اجرای دستور کار باشد.

دبیر اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بررسی طرح ساماندهی نحوه استخدام در ادارات، نهادها و مراکز دولتی وابسته به دولت و مراکز نیمه دولتی به جهت برخی دلایل که بعدا مطرح می‌شود مورد قبول واقع نشد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.