امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اضافه شدن بیش از 111 هزار تن به ظرفیت تولید صنایع لبنی استان مركزی

کد مطلب: 48151 | تاریخ ارسال: 10 اکتبر 2012 | چاپ صفحه

معاون مدیر صنایع تبدیلی جهاد كشاورزی استان مركزی گفت: 111 هزار و 50 تن به ظرفیت تولید صنایع تبدیلی لبنی این استان در سال جاری اضافه شد.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘رضا باجلانی’ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دو واحد فرآوری شیر خام و تبدیل آن به محصولات لبنی در نیمه نخست امسال در استان مركزی به بهره برداری رسید كه در افزایش ظرفیت های تولید نقش بسزایی دارد.

وی اظهار كرد: میزان دریافت شیر خام در این واحدها 124 هزار تن است كه حدود 90 درصد آن فرآوری می شود.

معاون مدیر صنایع تبدیلی جهاد كشاورزی استان مركزی بیان كرد: هم اكنون 17 واحد فعال در حوزه صنایع لبنی در استان وجود دارد كه حدود 700 نیروی انسانی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در آنها مشغول فعالیت هستند.

باجلانی خاطر نشان كرد: 13 واحد از مجموع یاد شده با مجوز سازمان جهاد كشاورزی با 148 هزار تن شیر خام در سال 142 هزار تن تولید اسمی دارند.

وی تاكید كرد: 9 واحد نیز با مجوز صنعت، معدن و تجارت 355 هزار تن شیر خام را به 345 هزار تن فرآورده لبنی تبدیل می كنند.

معاون مدیر صنایع تبدیلی جهاد كشاورزی استان مركزی یادآور شد: استفاده از توانمندی های موجود در صنایع لبنی یكی از راهكارهای تقویت این حوزه در تولید و فروش بیشتر است.

باجلانی اضافه كرد: ایجاد صنایع جدید بدون برنامه ریزی و بازاریابی علاوه بر ایجاد مشكلات اقتصادی، موجب تعطیلی و زیان های مالی می شود.

وی عنوان كرد: استفاده از سرمایه های بخش خصوصی و تسهیلات بانكی در صورت برآورد هزینه ها و توجیه اقتصادی موجب افزایش بهره وری و رشد این صنعت شده است و درآمدهای مطلوبی را به همراه دارد.

معاون مدیر صنایع تبدیلی جهاد كشاورزی استان مركزی توضیح داد: جلوگیری از موازی كاری در دستگاه های مختلف علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها و زمان، مانع از سردرگمی تولید كنندگان می شود و روند رو به رشدی را در صنایع لبنی به همراه خواهد داشت.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.