امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



ساماندهی 6408 نفر از متقاضیان مسکن مهر در استان مرکزی

کد مطلب: 48111 | تاریخ ارسال: 6 اکتبر 2012 | چاپ صفحه

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی از ساماندهی 6 هزار و 408 نفر از متقاضیان طرح مسکن مهر در 23 شهر از شهرهای زیر 25 هزار نفر در استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی، محمدرضا رضافرح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از این تعداد 4 هزار و 213 نفر متقاضیان دارای زمین و مابقی متقاضیان استفاده‌کننده از اراضی 99 ساله هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون در 17 شهر از شهرهای زیر 25 هزار نفر استان اقدامات لازم برای تامین زمین مورد نیاز به منظور طرح مسکن مهر به اجرا درآمده است بیان داشت: در راستای اجرای این طرح 8 هزار و 977 پروانه ساختمانی صادر شده است که 3 هزار و 659 واحد موفق به اتمام عملیات شده‌اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی در ادامه از معرفی 2 هزار و 262 نفر از متقاضیان به منظور دریافت تسهیلات آماده‌سازی به بانک‌های عامل خبر داد وبیان کرد: از این تعداد یک هزار و 847 نفر موفق به دریافت تسهیلات شده‌اند.

رضافرح افزود: همچنین 8 هزار و 599 نفر به منظور دریافت تسهیلات ساخت به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند که از این تعداد 7 هزار و 87 نفر موفق به عقد قرارداد شده‌اند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.