امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



پرداخت وام ازدواج به دانشجویان علمی کاربردی

کد مطلب: 480 | تاریخ ارسال: 4 می 2009 | چاپ صفحه

سرپرست مرکز آموزش جامع علمی – کاربردی اراک از پرداخت وام ازدواج 700 هزار تومانی به دانشجویان خبر داد.

به پزارش مرکزی دیلی ابراهیم نبییونی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران- (ایسنا) – منطقه مرکزی، با اعلام این خبر، افزود: باید قوانین و مقررات آموزشی، انضباطی و فرهنگی به دانشجویان جدید‌الورود آموزش داده شود تا بتوانند به درستی در محیط دانشگاه تحصیل و فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه مرکز علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه اراک سال گذشته در 16 رشته دانشجو پذیرفته است، ادامه داد: این مرکز دارای هشت رشته کاردانی، هفت رشته کارشناسی ناپیوسته و یک رشته کارشناسی پیوسته است و در حال حاضر با اضافه شدن 850 دانشجوی جدید، مجموع دانشجویان مرکز به 1700 نفر رسیده است.

نبیونی تصریح کرد: این مرکز در نظر دارد با توجه به افزایش تعداد دانشجویان و در جهت رفاه حال آنها، استفاده از کارت‌های تغذیه را در دستور کارخود قرار دهد تا مشکلات دانشجویان در این زمینه به حداقل برسد؛ این طرح هم به احتمال زیاد تا شروع ترم تحصیلی آینده (مهرماه) عملی خواهد شد.

وی در خصوص شرایط میهمان شدن دانشجویان اظهارکرد: باتوجه به مشکلات شخصی، دانشجویان می‌توانند درخواست میهمانی در دانشگاه دیگری را ارائه کرده و تقاضای خودرا با ارائه دلیل و مدرک، به شورای آموزشی تحویل داده تا بر اساس ضوابط و قوانین و با توجه به سیاست شورای آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، در خصوص درخواست آنها تصمیم‌گیری شود؛ البته هر دانشجو می‌تواند فقط یک ترم به صورت میهمان پذیرفته شود.

وی گفت : برای دانشجویان مرکز دو نوع وام درنظر گرفته‌ایم؛ وام شهریه که 4 ترم به دانشجو تعلق می‌گیرد و مبلغ آن یکصدوپنجاه هزار تومان است که به حساب مرکز به عنوان شهریه دانشجو، پرداخت می‌شود و طی اقساطی بعد ازاتمام تحصیلات، دانشجو موظف است این وام را به حساب دانشگاه پرداخت کند.

سرپرست مرکز آموزش جامع علمی – کاربردی اراک در پایان به خبرنگار ایسنا گفت: در خصوص وام ازدواج دانشجویی هم مبلغ هفتصد هزار تومان به متقاضیان پرداخت می‌شود که اقساط آن بعد از فارغ التحصیلی باید پرداخت شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.