امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



انتقادات رئیس انجمن حمایت از ناشنوایان استان مرکزی

کد مطلب: 47943 | تاریخ ارسال: 3 اکتبر 2012 | چاپ صفحه

رئیس انجمن حمایت از ناشنوایان استان مرکزی ضمن انتقاد از رفتار برخی از مسئولین در قبال ناشنوایان افزود: متاسفانه نگاه جدی و متعهد از سوی برخی از مسئولین در قبال این قشر معلول جامعه صورت نمی گیرد .

به گزارش مرکزی دیلی ، غلامعباس کزازی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ناشنوایان به علت عدم توانایی در ایجاد رابطه با دیگر افراد در بروز مسائل و دغدغه هایشان با مشکل روبرو هستند و گاهی همین موضوع باعث انزوا آن ها از اجتماع می شود.

افراد جامعه از مشکلات ناشنوایان مطلع نیستند

وی با اشاره به اینکه افراد جامعه از مشکلات ناشنوایان مطلع نیستند، اظهار داشت: ناشنوایان به دلیل اینکه دارای نقص جسمی ظاهری نیستند در بیشتر موارد نسبت به سایر معلولین مورد تبعیض قرار گرفته اند در حالیکه آنان نیز همچون سایر معلولین با مشکلات عمده ای از جمله تحصیل، اشتغال، ازدواج و مسکن روبرو هستند.

کزازی یادآور شد: ناشنوایان استان مرکزی با وجود کمبود امکانات در زمینه های ورزشی و علمی فعالیت های گسترده ای دارند که امیدواریم با نگاه متعهدتر به این قشر شرایط بهبود و ارتقا کیفی زندگی آن ها بیشتر از پیش فراهم آید.

برگزاری همایش  ناشنوایان در اراک

وی از برگزاری همایش  ناشنوایان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته جهانی ناشنوایان همایش روز جهانی ناشنوایان روز سه شنبه در اراک برگزار می شود.

رئیس انجمن حمایت از  ناشنوایان استان مرکزی با بیان اینکه این همایش هرساله در استان مرکزی برگزار می شود و برگزار کنندگان برنامه های آن خود ناشنوایان هستند اظهارداشت: این همایش با هدف بررسی مشکلات ناشنوایان با حضور مسئولین و خود این عزیزان صورت می گیرد.

کزازی در پایان گفت: این همایش با همکاری اداره کل بهزیستی استان مرکزی و مدیریت اداره آموزش و پرورش استثنائی اراک برگزار می شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.