امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



دستگیری یکی از کاندیداهای سابق انتخابات مجلس ساوه و زرندیه

کد مطلب: 47908 | تاریخ ارسال: 1 اکتبر 2012 | چاپ صفحه

محمدمهدي امامي ناصري مدیر مسئول روزنامه مغرب امروز بازداشت شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از صدای اراک، نمایندگانی از دادستانی تهران از ساعت ۱۲ ظهر امروز در دفتر روزنامه مغرب حاضر شده و در حال بازرسی و صحبت با امامی ناصری مدیرمسئول روزنامه بودند و خبرنگاران روزنامه نیز در خارج از روزنامه مستقر بودند.
سردبير روزنامه‌ي مغرب از بازداشت «محمدمهدي امامي ناصري» مديرمسوول اين روزنامه خبر داد.
اميرموسي كاظمي در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: آقاي امامي ناصري مديرمسوول روزنامه مغرب دقايقي پس از حضور ماموران دادستاني تهران در روزنامه،‌ بازداشت شد. ماموران دادستاني تهران عصر روز دوشنبه با حضور در روزنامه‌ مغرب به بازرسي و مذاكره با مدير مسوول اين روزنامه پرداختند كه اين بازجويي‌ها در نهايت به بازداشت وي منجر شده است.

سخنگوي قوه قضاييه هم در مصاحبه مطبوعاتي امروزش گفت كه مدير مسوول روزنامه مغرب به اتهامي غير از اتهام مطبوعاتي، تحت تعقيب

قرار دارد محسني‌اژه‌اي در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينكه ماموران دادستاني به روزنامه مغرب رفته و بازجويي‌هايي در آنجا صورت گرفته و مطرح شده كه دليل اين امر، چاپ عكس آقاي خاتمي در صفحه اول اين روزنامه بوده است؟‌ گفت: مدير مسئول اين روزنامه و بعضي از افراد آن نه به اتهام مطبوعاتي، بلكه به غير از اتهام مطبوعاتي، ‌تحت تعقيب قرار گرفته‌اند و آنچه من تا قبل از جلسه امروز شنيده‌ام اين بوده كه اتهام فعلي آنها غيرمطبوعاتي است و بر اساس گزارش يكي از مراجع رسمي، اين كار صورت گرفته است.
روزنامه «مغرب» (فرهنگ آشتي سابق) به مدیر مسئولی محمدمهدی امامی‌ناصری و سردبیری امیر موسی‏ کاظمی با رویکرد اصلاح‌طلبانه روی پیشخوان روزنامه‌فروشی‌ها قرار می‌گیرد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.