امروز امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 05, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



دست مریزاد به سربازان گمنام حضرت ولی عصر(عج)

کد مطلب: 47904 | تاریخ ارسال: 1 اکتبر 2012 | چاپ صفحه

در اوج گمنامي خوشنامند، بدون رنگ و ريا و بدون هياهوي آشكار و پنهان ديده شدن، بدون وسوسه شهرت. نمي دانم / ما قدر دان شماييم، فارغ از چپ و راست، منتقد و موافق، اينوري و آنوري. اين شايد كوچكترين اداي ديني بود كه مي توانستيم نسبت به شما انجام دهيم. ما همراه و يار شما در اين گمنامي در اين مجاهدت خاموش و اين نبرد بي صدا هستيم . / خسته نباشي سرباز گمنام امام زمان عج، دست مريزاد سرباز خوشنام ايران.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از وقایع استان، در اوج گمنامي خوشنامند، بدون رنگ و ريا و بدون هياهوي آشكار و پنهان ديده شدن، بدون وسوسه شهرت. نمي دانم چرا سخن گفتن در موردشان سخت است، حاضراني كه حضورشان را احساس ميكنيم و بودنشان را، در حالي كه كمتر ديده مي شوند و كمتر مي گويند، بدون قيل و قال و تظاهر. در خطر و در حذردر ميان گرگ و ميش فتنه ها و آميزش واقعيت و حقيقت و دروغ . در هزاران ميدان آزمون و انحراف .
مدتها بود قصد نوشتن داشتم، اما نمي دانم چرا سخت است نوشتن در مورد كساني كه لباس سربازيشان را نه به بهاء و بهانه كه به عشق برتن كرده اند . مرداني از جنس من و تو، از جنس ايران و ايمان. سربازاني كه عهد كرده اند درگمناني خود خوشنامي به ارمغان بياورند. اين سربازان هزاران بار در هزاران عرصه يكه و تنها كشور را نجات داده اند، هزاراني كه من و تو از اندكي از آن آگاهيم، آشكار و نهان جنگيده اند براي سرافرازي اين كشور. حفظ نظام مديون اين مجاهدت خاموش است. سربازي در اوج گمنامي، در نبردي بي صدا برازنده اخلاصي است ستودني، مجاهدتي سترگ. و تنها با سلاحي كه فقط در دست سربازان اين وطن آرام دارد، سلاح ايمان.
بارها تصميم گرفته ام در موردايشان بنويسم، نمي دانم چرا سخت است. شمايي كه در كنار ماهستنيد با تمام مشكلات و مصائب و تمام فراز و فرودهاي زندگي. از روزهاي يك دهه جنگ ، منافق و فرقاني و توده اي تا نفوذي و خودي و غير خودي تا دشمنان آشكار و پنهان .
از ريگي و جاسوسان اسراييلي تا هزاران عرصه نبرد با دشمنان اين ملت در خارج و داخل مرزهاي اين سرزمين، هرجا كه تهديدي عليه ما بوده ، حضور شما را احساس كرده ايم، خيلي وقتها، اما باز هم گمنامي و مظلوميت براي هزار حرف نگفته و هزار مجاهدت نهان .
اما امنيت امروز من و شما حاصل تلاشي است كه ماهيت آن با تمام كارهاي ديگر تفاوت دارد. هميشه به اين حديث حضرت علي عليه السلام كه ميفرمايند: سلامتي و امنيت دو نعمت مجهول هستند فكر ميكردم، اين دونعمت مجهولند تا وقتي آنها را داري، وتنها وقتي متوجه اهميت و اندازه شان ميشوي كه آنها را از دست بدهي. خيلي وقتها شايد از خودمان بپرسيم كه اين سربازان گمنام چه ميكنند؟ اين سوآلي است كه در اوج امنيت حاصل از حضور و تلاش ايشان از خود ميپرسيم. ايجاد امنيت و حفظ آن حاصل تلاشي فراگير و همه جانبه است در شكلي سلبي نه ايجابي. امنيت يعني عدم وجود تهديد. و اين اوج مظلوميت و گمناميست، محصول كار اين سربازان خانه و پل و كارخانه نيست كه نشان دادني باشد و گفتني، اين محصول ، امنيت است. نبود تهديد و خطر ، از بين بردن عوامل ناامني و تهديد براي يك ملت .مانند سلامتي كه به معني پيشگيري از وقوع بيماري است، به معني از بين بردن آلودگي ها و عوامل بيماري زاست.
بارها بود كه قصد نوشتن داشتم، شايد كمي وسواس و كمي هم ترس . ترس از كم و زياد و بايد و نبايد ها. تا امروز كه بهانه ام براي نوشتن كامل شد. برگزاري كنفرانس عدم تعهد در ايران اوج هنر نمايي اين همراهان گمنام مردم بود. همه ما تصاوير را ديديم ، دهها مسئول و كارشناس در صدا و سيما و آدمهاي مرتبط و غير مرتبط كه به نوعي در اين كنفراس دستي بر آتش داشتند ،اما هرچه صبر كردم تا كسي يا نهادي از نقش حافظان و سربازان مرزهاي امنيت ايران بگويد، تا از جانفشاني و ايثار، از فريادهاي خفته در سكوت و استقامتهاي گمنامان ايران بگويد، كمي كمتر شنيدم.
همه آنچه در اين اتفاق بزرگ شاهد آن بوديم و همه آن سرمايه و عزتي كه به آن رسيديم بي شك در سايه امنيت و اقتدار و صلابتي حاصل شد كه محصول اين مجاهدت خاموش بوده و هست. باز هم برنده اين ميدان بوديم، باز هم ما در عرصه اي ديگر در نبردي ديگر پيروز شديم.
من، ما قدر دان شماييم، فارغ از چپ و راست، منتقد و موافق، اينوري و آنوري. اين شايد كوچكترين اداي ديني بود كه مي توانستيم نسبت به شما انجام دهيم. ما همراه و يار شما در اين گمنامي در اين مجاهدت خاموش و اين نبرد بي صدا هستيم .
خسته نباشي سرباز گمنام امام زمان عج، دست مريزاد سرباز خوشنام ايران.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.