امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تعطیلی بازار اراک در اعتراض به توهین به نبی مکرم اسلام

کد مطلب: 47900 | تاریخ ارسال: 1 اکتبر 2012 | چاپ صفحه

کسبه و بازاریان اراک امروز همزمان با سراسر کشور در اعتراض به اقدام توهین‌آمیز فیلمساز آمریکایی مغازه‌های خود را تعطیل کردند.

به گزارش مرکزی دیلی، علی محصولی رییس مجمع امور صنفی شهرستان اراک در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، با اعلام این خبر گفت: کسبه و بازاریان سراسر استان از ساعت 7 تا 10 صبح امروز مغازه‌های خود را همزمان با دیگر استان‌های کشور تعطیل کردند.

وی اضافه کرد: اصناف مختلف استان از اینطریق مراتب اعتراض خود را نسبت به این فیلمساز و حمایت‌کنندگان آن اعلام و این اقدام را محکوم می‌کنند.

محصولی گفت: مردم ایران بویژه کسبه و بازاریان تا زمانی که آمریکای جنایتکار و ایادی آن اینگونه اقدامات شنیع را برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان مرتکب می‌شوند قوی‌تر و مستحکم‌تر در صحنه حاضر شده و اعتراض خود را اعلام می‌کنند.

رییس مجمع امور صنفی شهرستان اراک در پایان خاطرنشان کرد: این توطئه استکبار جهانی نیز همچون دیگر توطئه‌های آنان که علیه اسلام و مسلمانان انجام شده و می‌شود خنثی خواهد شد و کسبه و بازاریان همچنانکه در طول هشت سال دفاع مقدس از این کشور و ارزش‌های آن حمایت کردند همواره به پشتیبانی خود ادامه داده و صحنه را خالی نخواهند کرد تا به خواست خدا در این جبهه نیز به پیروزی نایل شویم.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.