امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



خیر اراكی منزل مسكونی خود را به انتقال خون استان مركزی اهدا كرد

کد مطلب: 47892 | تاریخ ارسال: 1 اکتبر 2012 | چاپ صفحه

مدیر پایگاه منطقه ای انتقال خون استان مركزی گفت: یك خیر اراكی منزل مسكونی خود را برای تبدیل شدن به مركز خونگیری به انتقال خون استان مركزی اهدا كرد.

به گزارش مرکزی دیلی، دكتر ‘قربان دیری’ روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: منزل این خیر به نام ‘حمزه فرهادی’ در سه طبقه و دارای 225 متر مربع زیربنا است و ارزش تقریبی آن سه میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است.

وی اظهار كرد: در عملیات مرمت این مركز خونگیری، خیر دیگری به نام ‘حسین صادقی’ مشاركت دارد كه 50 میلیون ریال تقبل كرده است.

مدیر پایگاه منطقه ای انتقال خون استان مركزی بیان كرد: تجهیز و راه اندازی این مركز خونگیری به 500 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد كه از محل اعتبارات داخلی انتقال خون استان پیش بینی شده است.

دكتر دیری اظهار كرد: واقع شدن این بنای اهدایی در بافت مركزی شهر و وجود تراكم جمعیتی بالا در این منطقه عامل اصلی تبدیل آن به مركز خونگیری است.

وی توضیح داد: با راه اندازی این مركز خونگیری تعداد واحدهای فعال خونگیری در اراك سه پایگاه خواهد شد.

مدیر پایگاه منطقه ای انتقال خون استان مركزی هدف از راه اندازی این مركز را تسریع در خدمات مراجعین و تكریم ارباب رجوع عنوان كرد.

هم اكنون هشت پایگاه انتقال خون در استان مركزی فعال است.

در نیمه اول امسال 21 هزار و 928 نفر در استان مركزی خون اهدا كردند و 53 هزار و 720 واحد انواع فرآورده های خونی در این استان تولید شده است

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.