امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



1200 نفر زیر پوشش انجمن حمایت از بیماران سرطانی در استان

کد مطلب: 47783 | تاریخ ارسال: 30 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی از تشکیل یک‌هزار و 200 پرونده برای بیماران مبتلا به سرطان در این انجمن خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی، احمد قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: یک‌هزار و 200 بیمار مبتلا به سرطان در این انجمن تشکیل پرونده داده‌اند که از این تعداد 92 پرونده مربوط به کودکان مبتلا به سرطان خون است.

وی تصریح کرد: از مجموع بیماران سرطانی استان 640 نفر زن و 560 نفر مرد هستند که کم‌سن‌ترین بیمار کودک شش ماهه است.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی مشکل دارویی را مهم‌ترین مشکل بیماران مبتلا به سرطان دانست و بیان کرد: با قطع کمک‌های پرداختی به بیمارستان تامین هزینه دارو برای بیماران مشکلاتی را به همراه داشته است که انجمن تلاش کرده با پرداخت بخشی از هزینه داروها این مشکل را برطرف کند.

قربانی گفت: این انجمن خدمات پزشکی و غیر پزشکی از جمله هدایت سیر درمان، ماموگرافی، آزمایشگاه، سی‌تی‌اسکن، ام‌آر‌آی و سونوگرافی را به طور رایگان به اعضای زیر پوشش ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه سرطان سینه در بین بانوان شایع‌ترین سرطان در استان محسوب می‌شود خاطر نشان کرد: انجام غربالگری ماموگرافی برای زنان بالای 40 سال و غربالگری پروستات برای مردان 50 سال به بالا از برنامه‌های مهم انجمن در شش ماه دوم امسال است که در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز به صورت رایگان به اجرا گذاشته خواهد شد.

مدیرعامل انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی استان مرکزی با اشاره به ساخت هتلینگ ویژه بیماران سرطانی گفت: کسب مجوز این ساختمان به 12 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که در تلاش هستیم با رایزنی با مسئولان شورای شهر و شهرداری از این مبلغ کاسته و عملیات احداث را سرعت ببخشیم.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.