امروز امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 05, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



قربانی ، پایانی برای سه ماه معطلی و فرصت سوزی شورای شهر

کد مطلب: 47575 | تاریخ ارسال: 24 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

با شش رای از نه رای اعضای شورای شهر اراک حسن قربانی به عنوان سومین شهردار این دوره از شورا انتخاب شد . / براستی اگر قرار است گزینه سرپرستی همان شهردار باشد چرا سه ماه از بهترین فرصت های شهر اراک را سوزاندند و همان هفته اول با انتخاب وی حداقل سه ماه بیشتر به وی فرصت می دادند؟

مرکزی دیلی : براستی اگر قرار است گزینه سرپرستی همان شهردار باشد چرا سه ماه از بهترین فرصت های شهر اراک را سوزاندند و همان هفته اول با انتخاب وی حداقل سه ماه بیشتر به وی فرصت می دادند؟ چه منفعت طلبی و چه لابی هایی باعث شد اراک در بهترین فصل سال برای انجام پروژه های عمرانی عملا تعطیل شود؟ شورای شهر ملاک های خود را برای انتخاب شهردار به شهروندان اعلام کند چرا که شهروندان حق دارند خروجی فعالیت های پنج ساله شورای شهر را ببینند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از مرکزی نیوز ، پس از استعفای میری از شهرداری مرکز استان و  بی سکان ماندن امور شهری ، با کش و قوس های فراوان حسن قربانی به عنوان سرپرست شهرداری اراک مشغول به کار شد و با گذشت حدود سه ماه از این انتصاب امروز شورا نشینان با شش رای وی را به عنوان سومین شهردار انتخابی خود معرفی نمودند .

در بین کاندیداهای پست شهرداری چهره هایی همچون دکتر عربی نیز به چشم می خورد که با وجود اشراف وی بر مسائل شهری و شهر سازی و انتخاب نشدن ایشان با عنایت به تحصیلات مرتبتی که با حوزه شهرداری داشتند باید گفت که ظاهرا دغدغه اعضای محترم شورای شهر چیزی غیر از تخصص و دانش بوده است .

دست اندرکاران مرکزی نیوز از درگاه باریتعالی برای شهردار جدید اراک توفیق خدمت به خلق خدا مسئلت می نماید .

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.