امروز امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 05, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


روایتی از اعتماد به نفس جالب توجه شورای اسلامی شهر اراک

روایتی از اعتماد به نفس جالب توجه شورای اسلامی شهر اراک

کد مطلب: 47498 | تاریخ ارسال: 23 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

رییس شورای شهر اراک گفت: شورای فعلی، قویترین شورا در سه دوره تشکیل این نهاد بوده است. / با تمام احترامی که برای اعضای شورای شهر قائلیم اما باید عرض کنیم این فرموده جناب رییس حداقل چند ثانیه ای شادمان کرد. جناب رییس یادشان نرود ما در شوراهای قبلی شاهد نبودیم که…

مرکزی دیلی : با تمام احترامی که برای اعضای شورای شهر قائلیم اما باید عرض کنیم این فرموده جناب رییس حداقل چند ثانیه ای شادمان کرد. جناب رییس یادشان نرود ما در شوراهای قبلی شاهد نبودیم که فیلم شیرین کاری دوستان بیرون بیاید و شاید این حجم قابل توجه استعفاء از شهردار گرفته تا عضو شورا در کنار اتهام سنگین تخلفات مالی و … هم فقط و فقط در پرونده درخشان این شورای شهر یافت می شود که شاید طبق فرمایشات گهربارتان خیرتی در آنها بوده که صد البته جنبه خیر آن برای شما و دوستانتان در شورا بوده وگرنه شهروندان گرفتار اراکی روزانه با نتیجه اهمال و بی مسئولیتی های شما دست و پنجه نرم می کنند و در اضافه شدن گرفتاری های مختلف که حاصل دسترنج مدیریت شهری هم هست هیچ خیری نمی بینند. فکر می کردیم شمایی که دو سال از صدقه سر خواب آلودگی مجلس وقت اضافه را نوش جان فرمودید دیگر یاد گرفته باشید که سرپرست مفهومش چیست که متاسفانه باید بعد از شش سال حضور در شورا کلاس فشرده بگذرانید تا اصل داستان را متوجه بشوید که جناب لیلی مرد تشریف داشتند یا زن!!! بهر حال ما که نتیجه عملی شورای محترم شهر را در عمل می بینیم عرض می کنیم از این دیگر نمی توان عملی تر ناکارآمدی تئوری شوراهای شهر را اثبات کرد که شما و دوستانتان محبت فرمودید و اثبات نمودید. البته در فرصتی دیگر این تجربه تلخ و ناکام عملی را در شهر اراک بصورت دقیق و مصداقی بررسی خواهیم کرد…

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، در جلسه علنی شورای شهر اراک، با اشاره به نامه­­­ای که توسط فرمانداری اراک به شورای شهر ارسال شده بود، اعلام شد ماده مخدر جدید شبیه به پودر شربت از مرزهای پاکستان وارد ایران شده که غیر قابل تشخیص بوده و در چای داغ حل شده و مصرف می­شود.

در این نامه خواسته شده تا نسبت به عواقب خطرناک آن که به افزایش خشونت می­انجامد هشدارهای لازم داده شود تا خانواده­ها نسبت به مصرف این ماده مخدر توسط فرزندان خود هشیاری به خرج دهند. همچنین تذکر داده شده این ماده مخدر توسط چای یا چای داغ مصرف می­شود که شبیه به پودر شربت بوده و عوارض خطرناکی به همراه داد.

منوچهر کاظمی رئیس شورای شهر اراک در این جلسه با تبریک بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس، دفاع مقدس را دفاع سربازان گمنامی خواند که از خاک وطن خود دفاع کردند و افزود: این شهدا بودند که در 8 سال دفاع مقدس زحمت کشیدند و جانبازانی که دفاع کردند و شهدایی که با خون خود از میهن اسلامی دفاع کردند تا آرامش در کشور حاکم شود.

وی هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشان اسلام را توسط عیادی صهیونیستی – آمریکایی محکوم کرده و ابراز امیدواری کرد با حمایت­های مردم و ملت­های مسلمان سازندگان این فیلم موهن به سزای اعمال خود برسند.

کاظمی به تعویق افتادن انتخاب شهردار اراک را مانعی برای رفع مشکلات شهر ندانست و افزود: اگر انتخاب شهردار اراک به تعویق افتاده خیریتی در آن است و مشکلی در شهرداری نیست زیرا کارها توسط آقای قربانی در حال اجرا می­باشد.

وی شورای شهر فعلی را قویترین شورای شهر در سه دوری تشکیل آن دانست و گفت: شورای سوم، قویترین شورای شهر اراک است که دلیل آن را می­توان در عملکرد آن دید.

رئیس شورای شهر اراک روز دوشنبه را زمان برگزاری انتخابات شهرداری و برخی اعضای کمسیون­های مربوطه اعلام کرد.

اشرف بهادری نائب رئیس شورای شهر اراک هم با تبریک بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس گفت: گرامی می­داریم خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را که امام خمینی (ره) فرموده اند: ما جنگ کردیم تا انقلاب خود را صادر کنیم.

در ادامه جلسه، شورا به بررسی برخی نامه­های رسیده پرداخت که مهمترین مباحثه مطرح شده در ارتباط انجام پروژه­های هفتگانه تقاطع غیر هم سطح در شهر اراک و بحث تعیین بودجه لازم جهت انجام این پروژه­ها جهت اتمام آنها تا خرداد سال آینده بود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.