امروز امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 05, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



راه اندازی کلینیک دولتی درمان اعتیاد

کد مطلب: 47331 | تاریخ ارسال: 20 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

رئیس کمیته درمان و حمایت‌های اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از راه‌اندازی کلینیک دولتی درمان سوء مصرف مواد مخدر در استان خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی، سیدمحمد جمالیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: اقدامات اولیه به منظور راه‌اندازی این کلینیک در دست اقدام است که امید می‌رود در آینده‌ای نزدیک شاهد راه‌اندازی این مرکز باشیم.

وی تصریح کرد: تسهیل در روند درمان زندانیان ترخیص شده از زندان و فراهم سازی در زمینه درمان افراد بی بضاعت از مهم‌ترین اهداف راه اندازی این مرکز است.

رئیس کمیته درمان و حمایت‌های اجتماعی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی ادامه داد: این کلینیک در مرکز مراقبت‌های پس از خروج زندان راه‌اندازی خواهد شد که امید می‌رود با فعال شدن آن شاهد بهبود بیماران مبتلا به اعتیاد باشیم.

جمالیان درمان اعتیاد به روش غیر دارویی را بسیار موثر دانست و خاطر نشان ساخت: در حال حاضر درمان غیر دارویی در هیچ یک از مراکز درمان اعتیاد فعال در سطح استان صورت نمی‌گیرد که می‌طلبد این مراکز در روش درمانی خود تجدید نظر کنند، در غیر این صورت مجوز فعالیت آن‌ها لغو خواهد شد.

وی بیان کرد: با توجه به حساسیت بالای کار مراکز درمان اعتیاد نظارت بر این مراکز باید بیش از گذشته صورت گیرد که می‌طلبد به منظور این مهم یک کمیته نظارت هرچه سریع‌تر در استان تشکیل شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.