امروز امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Friday, May 17, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تجمع طلاب حوزه‌های علميه استان مركزی در اعتراض به هتاکی به ساحت پيامبر(ص)

کد مطلب: 47255 | تاریخ ارسال: 18 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه استان مرکزی روز گذشته با تجمع و راهپیمایی خود در اعتراض به هتاکی به ساحت مقدس پيامبر مكرم اسلام (ص) این اقدام قبیح را محکوم کردند.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از اراک، جمع کثیری از طلاب حوزه های علميه استان مركزی روز گذشته در اعتراض به توليد فيلم موهن كشيش صهيونيسم به هتاکی به ساحت مقدس پيامبر اكرم (ص) در حوزه علمیه امام خمینی اراک تجمع کردند. این تجمع با حضور آیت الله دری نجف آبادی، امام جمعه اراک و مدیر حوزه های علمیه استان مرکزی و جمعی از مسئولان اجرایی استان و طلاب مراکز حوزه های علمیه استان در محوطه حوزه علمیه امام خمینی اراک برگزار شد. شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعارهای «مرگ بر آمريكا» و «مرگ بر صهيونيسم» و «الله اکبر» خشم و انزجار خود را به استکبار جهانی نشان دادند و بر اتحاد و یکپارچگی دانشگاهیان و حوزویان و جامعه مسلمان تاکید کردند. در این مراسم آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی پيامبر اسلام، را پيامبر رحمت و عطوفت و پايه‌گذار ارزش‌های اخلاقی و انسانی عنوان کرد و گفت: شخصيت و عظمت پيامبر مكرم اسلام بر هیچ کس پوشیده نیست. وی افزود: استکبار جهانی با این اقدام نابخردانه خود مقدس ترین و نورانی ترین چهره مقدسات عالم را مورد هدف قرار داده و این را بدانند که مسلمانان هرگز در مقابل اين اقدامات جنايت‌گرانه ساکت نخواهند ماند. دری نجف آبادی بیان داشت: ساخت فيلم توهين‌آميز به ساحت پيامبر(ص) با حمايت‌هاي استکبار جهانی و صهیونیست و برنامه ریزی شده بوده است که خشم انقلابی مسلمانان جهان را به جوش آورده و چهره پلید استکبار را برای جهانیان روشن می کند. امام جمعه اراک با تاکید بر بصیرت و هوشیاری مسلمانان گفت: باید همه دست در دست هم دهیم تا حربه های دشمنان را شناسایی و نقش بر آب کنیم. وي نقش روحانیت در جامعه را در این زمینه مهم دانست و گفت: روحانيت بايد با افشاگری فتنه‌های دشمنان و روشنگری افكار عمومی در جهت تقویت موج بیداری اسلامی گام بردارند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.