امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



به زودی اجرا طرح ارمغان مهر در استان مرکزی

کد مطلب: 47176 | تاریخ ارسال: 17 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی از اجرای طرح ارمغان مهر در آستانه بازگشایی مدارس توسط این جمعیت خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی، مرتضی سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان در راستای اهداف بشر دوستانه خود طرح ارمغان مهر را در فصل بازگشایی مدارس و با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند به مرحله اجرا در خواهد آورد.

وی توجه به سلامت دانش‌آموزان، فرهنگ‌سازی در زمینه توجه به بهداشت مناطق محروم و ترغیب خیرین و داوطلبان برای کمک‌رسانی مستمر به مدارس روستایی را از اهداف دیگر اجرای این طرح برشمرد و تصریح کرد: با اجرای این طرح اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر با حضور در مناطق روستایی و محروم سراسر استان به ارائه خدمات فرهنگی، بهداشتی و درمانی به دانش‌آموزان این مناطق می‌پردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه به منظور اجرای موفق این طرح نیازسنجی از مدارس روستایی انجام شده است گفت: در حال حاضر نیازمندی‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های بهداشت، درمان، تغذیه و لوازم و وسایل التحریر شناسایی و اقدامات لازم در زمینه رفع این نیازمندی‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

سلیمی اظهار کرد: به منظور رفع این نیازمندی‌ها اقلام مورد نیاز تهیه و اقدامات لازم به منظور حضور پزشکان و تیم‌های بهداشتی و درمانی در مناطق روستایی و محروم صورت گرفته است.

به گفته وی با اجرای این طرح طی چند روز آینده پزشکان داوطلب با حضور در مدارس نقاط محروم و دورافتاده به ارائه خدمات سلامت از قبیل بینایی‌سنجی و چشم پزشکی،‌ تغذیه، بهداشت و درمان می‌پردازند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.