امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



آیت الله دری : ساخت فیلم علیه پیامبر اعظم(ص) نشانه ضعف دشمنان است

کد مطلب: 47078 | تاریخ ارسال: 13 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

نماینده ولی فقیه در استان مركزی و امام جمعه اراك گفت: ساخت فیلم علیه شخصیت پیامبر اعظم(ص) نشانه ضعف و زبونی دشمنان اسلام است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایرنا، آیت الله ‘ قربانعلی دری نجف آبادی’ روز پنج شنبه در دوره آموزشی نهج البلاغه و تربیت قرآنی بانوان دستگاه های اجرایی استان مركزی افزود: پیامبران الهی حاملان وحی، یكتا پرستی و سعادت بشریت در جوامع و هر كدام دارای عزت و جایگاه والای دینی و معنوی هستند.

وی اظهار كرد: وجود پیامبران، قرآن و اهل بیت (ع) از مهم ترین دلایل خداشناسی برای انسان ها است كه هر كدام دارای پیامی ارزنده و سازنده هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مركزی خاطر نشان كرد: قرآن كتاب معرفت و حكمت است و پیروی از دستورات حقه این سند الهی بر همگان ضروری و واجب است.

آیت الله دری نجف آبادی توضیح داد: مهمترین پیام قرآن توجه به خوبی ها و دوری از گناه و ظلم و ستم در حق مردم است.

وی ادامه داد: دانش انسان در مقابل كتابخانه عظیم آفرینش ذره ای ناچیز است و تنها راه رسیدن به قرب الهی پیروی از دستورات پیامبران، امامان و قرآن است.

نماینده ولی فقیه در استان مركزی بیان كرد: حیات واقعی انسان پس از مرگ است و توجه به ظواهر و لذت های دنیوی بی ارزش ترین نكته در زندگی مادی انسان ها است.

آیت الله دری نجف آبادی تاكید كرد: عمل صالح، توجه به حق مردم و اخلاق صحیح باید به عنوان شخصیت واقعی انسان ها در مواجه شدن با سختی ها و مشكلات باشد تا از امتحان الهی سربلند بیرون آیند.

وی یادآور شد: هم اكنون با توجه به هجمه های سنگین فرهنگی دشمنان، وظیفه همه خانواده ها و مربیان آگاهی دادن فكری به نوجوانان و جوانان و مصون كردن آنان از سموم اخلاقی است.

نماینده ولی فقیه در استان مركزی اضافه كرد: برگزاری كلاس های اخلاقی و اعتقادی برای دانش آموزان همزمان با شروع سال تحصیلی نقش به سزایی در تقویت فرهنگ ایرانی و اسلامی در بین آنان دارد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.