امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



آصفری : انتشار فیلم توهین به پیامبر(ص) نشانگردشمنی آمریكا با ادیان الهی است

کد مطلب: 47067 | تاریخ ارسال: 13 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

دبیر كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: انتشار فیلم توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) نشانگر عمق دشمنی آمریكا با ادیان الهی و به ویژه اسلام عزیز است.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘محمدحسن آصفری’ روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آمریكا و صهیونیزم بین الملل برای ترویج و گسترش دین ستیزی و اسلام هراسی در جهان، اقدام به توهین به مقدسات ادیان می كنند كه نمونه آن آتش زدن قرآن و حركت مذبوحانه سلمان رشدی مرتد است.

نماینده مردم اراك، كمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: پیامبر اعظم (ص) از جایگاه بسیار بالا و والایی نزد مسلمانان جهان برخوردار است بنابراین عواطف آنان اجازه ادامه اقدامات توهین آمیز را نخواهد داد.

وی اظهار كرد: واكنش های مردم لیبی نمونه ای از انزجار ملت های مسلمان به این اقدامات توهین آمیز است و بهتراست آمریكا هرچه زودتر سازندگان و حامیان این فیلم را به دادگاه معرفی كند.

آصفری تاكید كرد: دین اسلام منطبق بر فطرت پاك انسانی است و پیامبر آن منادی رحمت، صلح، دوستی، محبت و انسان دوستی است كه زمینه برچیده شدن ظلم و ستم را در جهان فراهم می كند بنابراین دشمنان برای خدشه به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) اقدام به حركت های غیر دینی و انسانی می كنند.

وی خاطر نشان كرد: ریشه این اقدام غیر انسانی باید با دقت مورد بررسی قرار گرفته و مسلمانان با هوشیاری برای شكست توطئه های دشمنان رفتار و برخورد كنند تا آب به آسیاب دشمن ریخته نشود.

دبیر كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه كرد: رسانه های استكباری مردم را به دیدن این فیلم ترغیب می كنند تا چهره اسلام و مسلمانان را در جهان تروریستی جلوه دهد.

آصفری خاطر نشان كرد: آمریكای جنایتكار پس از واقعه 11 سپتامبر برای تحقق اهداف شوم خود در كشورهای خاورمیانه ومسلمان اقدام به نسل كشی كرده است و برای آماده كردن افكار عمومی دنیا ساخت و پخش فیلم های توهین آمیز در دستور كار آنان قرار دارد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.