امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی


مشایخی به ارشاد استان مرکزی بازگشت

مشایخی به ارشاد استان مرکزی بازگشت

کد مطلب: 47036 | تاریخ ارسال: 12 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با درخواست وزارت ارشاد و برخی از مسئولان استان مجددا سکان هدایت فرهنگ استان را بر عهده گرفت.

به گزارش مرکزی دیلی ، مصطفی مشایخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با توجه به کناره‌گیری از سمت خود به دلیل بازنشستگی که در چند روز گذشته اتفاق افتاد، اما بنا به درخواست وزارت ارشاد و برخی از مسئولان استان تصمیم گرفتم مدت دیگری در این مسئولیت به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت کرده و با کمک مسئولین و مردم عزیز استان ادامه فعالیت‌هایی که در استان مرکزی نیمه تمام مانده را به سرانجام برسانم.

وی تصریح کرد: بنا به خواست وزارت ارشاد این سمت را مجددا قبول و آماده‌ام پرتوان‌تر از گذشته در راه اعتلای فرهنگ و هنر این استان بکوشم.

مشایخی که پیش از این به دلیل بازنشستگی این مسئولیت را واگذار کرده بود، مجددا از امروز به درخواست مسئولان وزارت ارشاد به کار خود بازگشت.

مشایخی 32 سال سابقه خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد که در طول دو سال و نیم خدمت خود در استان مرکزی اقدامات ارزشمند بی‌شماری را در راستای اعتلای فرهنگ و هنر این استان انجام داد.

پیش از رفتن مشایخی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار مرکزی و برخی مدیران مصرانه خواستار ماندن وی در سمت مدیرکل و ادامه روند خدمت گذاری به مجموعه فرهنگ و ارشاد استان بودند.

بدون شک این کارنامه درخشان مدیریتی و توانمندی بالای مدیران است که موجب می‌شود مسئولان حاضر نشوند به راحتی چنین مدیرانی را از دست بدهند.

خبرگزاری فارس برای وی و تمام مدیرانی که صادقانه در راه خدمت به نظام تلاش می‌کنند، آرزوی موفقیت دارد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.