امروز امروز : یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ / Sunday, Jun 16, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تعیین نرخ خوابگاه های دانشجویی دولتی و غیر دولتی استان مركزی

کد مطلب: 46968 | تاریخ ارسال: 12 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

رییس كمیسیون دانشجویی استان مركزی گفت: نرخ خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های دولتی و غیر دولتی این استان تعیین شد.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘فرهاد اسكندری’ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس بازرسی ها و هماهنگی های انجام شده با همكاری دانشگاه های دولتی، آزاد اسلامی، تعزیرات و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مركزی نرخ خوابگاه های دانشجویی تعیین شد.

وی بیان كرد: نرخ استفاده از خوابگاه های دانشجویی در هر دوره تحصیلی در دانشگاه های دولتی دو میلیون و 500 هزار ریال و در دانشگاه آزاد اسلامی از مبلغ دو میلیون و 700 هزار تا سه میلیون و یكصد هزار ریال تعیین شده است.

مدیركل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری استان مركزی تاكید كرد: نرخ های تعیین شده نسبت به قبل 20 درصد افزایش یافته است كه در نشست آتی كمیسیون دانشجویی این استان به تصویب نهایی خواهد رسید و این رشد قیمت شامل دوره تحصیلی مهر ماه آتی نخواهد بود.

اسكندری خاطر نشان كرد: این نرخ ها تنها مربوط به شهرستان اراك است و تعیین قیمت خوابگاه های دانشجویی در سایر شهرستان ها بر عهده فرمانداران است.

وی اضافه كرد: تاكنون خوابگاه های دانشجویی به صورت آزاد و بدون نظارت اتحادیه اداره شده اند اما با تصمیم كمیسیون دانشجویی استان مركزی برای اولین بار در كشور این بخش به اتحادیه هتل داران سپرده شد.

رییس كمیسیون دانشجویی استان مركزی اضافه كرد: خوابگاه های دانشجویی باید ماهیت فرهنگی داشته و از امكانات ورزشی، اینترنت، نمازخانه و كتابخانه برخوردار باشند و نظارت بر فعالیت خوابگاه ها توسط این كمیسیون در سال با قوت و قدرت انجام خواهد شد.

اسكندری اظهار كرد: در صورت تخلف و افزایش قیمت های تعیین شده پرونده های متخلفان برای رسیدگی به تعزیرات حكومتی ارجاع می شود.

وی یادآور شد: با توجه به وجود استقرار 70 واحد دانشگاهی و 128 هزار دانشجو در استان مركزی رسیدگی به امور این قشر به صورت جدی در دستور كار استانداری استان و مسوولان این دانشگاه ها قرار دارد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.