امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



وعده آصفری درباره حل مشکل پرداخت حق بدی آب و هوای اراک برای فرهنگیان

کد مطلب: 46958 | تاریخ ارسال: 12 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب گفت: در جلسه اخیر با مقام عالی وزارت آموزش و پرورش و با هماهنگی دیوان محاسبات، مشکل پرداخت حق بدی آلودگی آب و هوای اراک برای فرهنگیان و معلمان رفع و این مهم محقق شده است.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از ایسنا – منطقه مرکزی، محمدحسن آصفری در اجلاس مدیران مدارس آموزش و پرورش اراک گفت: همچنین در جلسه اخیر با وزیر مشکلات معلمان و دانش آموزان استثنایی و مبحث هوشمند سازی مدارس پیگیری و آقای حاج بابایی دستورات لازم را در این خصوص صادر کردند.

دبیر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی معلمان را پیشروان راه شهدا و انقلاب دانست و افزود: این قشر حساس نقش آفرین در انعکاس اهداف و آرامانهای انقلاب از جایگاه بسیار حساسی برخوردارند و تربیت نسل متعهد و متخصص و ادامه دهنده راه شهدا بر دوش همگان بویژه معلمان عزیز می باشد .

وی در ادامه برگزاری اجلاس غیر متعهدها را یک پیروزی بزرگ و تاریخی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: به رغم تمامی جو سازی های رژیم منفور صهیونیسم و رسانه های بیگانه به لطف خدا این اجلاس در بهترین آرامش و آسایش و با حضور پر رنگ 129 کشور دنیا برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از وب‌سایت نماینده اراک، کمیجان و خنداب در مجلس، آصفری در پایان بیانات شیوا و مقتدرانه مقام معظم رهبری در این اجلاس را بسیار با ارزش و اصولی دانست و تاکید کرد: با توجه به سخنان ایشان در خصوص لزوم بازنگری در ساختار سازمان ملل و مطالب ضد صهیونیستی، حتی یک نفر هم جلسه را ترک نکرد و همگان به سخنان ایشان با دقت گوش می کردند که این نشان ار اقتدار ایران اسلامی است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.