امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



راه اندازی بخش ماموگرافی بیمارستان تخصصی حضرت فاطمه (س) ساوه

کد مطلب: 46913 | تاریخ ارسال: 11 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیر بیمارستان تخصصی حضرت فاطمه (س) ساوه گفت: بخش ماموگرافی این مركز درمانی روز دوشنبه راه اندازی و آماده ارائه خدمات به هموطنان شد.

به گزارش مرکزی دیلی ، سید ‘علی شریف ‌نیا’ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت این مركز با خرید و نصب یك دستگاه دیجیتال ماموگرافی با داشتن سرعت و وضوح تصاویر بالا و پائین بودن میزان جذب اشعه برای كاهش آسیب اشعه ای به بیمار آغاز شد.

وی با اشاره به اینكه تجهیزات ماموگرافی با ارایه خدمات درمانی تخصصی به بانوان امكان تشخیص بیماری سرطان سینه در آنها را با كمترین هزینه به صورت دیجیتال فراهم می كند، اظهار داشت: به ‌دلیل كاهش سن ابتلا به سرطان سینه در كشور، انجام ماموگرافی برای همه زنان 35 سال به بالا به ‌خصوص افرادی كه سابقه بیماری‌های‌ سینه در خانواده دارند، ضروری است.

شریف نیا ادامه داد: ماموگرافی همچنین می تواند سرطان ‌سینه در تمامی زنانی كه دارای علائم بیماری در پستان و آنهایی كه علائم بیماری ندارند را مورد بررسی قرار دهد.

به گفته وی، در بسیاری از كشورها، ماموگرافی به‌عنوان روش غربالگری و بیماریابی روی تمامی زنان سالم اجرا می‌شود و تلاش پزشكان این است كه با دست یافتن به آمار صحیح برای تخمین میزان و سن شیوع سرطان سینه ‌بیماری‌های بدخیم سینه را در مراحل اولیه و قابل علاج شناسایی كنند.

مدیر بیمارستان تخصصی حضرت فاطمه (س) ساوه گفت: پیش از راه اندازی این بخش بیماران برای انجام ماموگرافی به شهرهای همجوار و تهران اعزام می شدند.

وی با بیان اینكه بخش های سی تی اسكن، ام آر آی، سنگ شكن و ماموگرافی امسال در این مركز درمانی راه اندازی شده اند، بیان داشت: هم اكنون این بیمارستان دو روز در طول هفته مجهز به جراج مغز و اعصاب است كه به زودی این جراح در تمامی طول هفته به شهروندان خدمات ارائه خواهد كرد.

وی افزود: علیرغم سرمایه گذاری قابل توجه در این بیمارستان، متاسفانه بیمه ها همكاری لازم را با این مركز ندارند و این امر موجب بروز مشكلاتی برای مراجعان نیازمند شده است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.