امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



بررسی روش‌های درمان اعتیاد به شیشه در اراک

کد مطلب: 46911 | تاریخ ارسال: 11 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی از بررسی روش‌های درمان اعتیاد به شیشه در اراک خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی ، محمدعلی الله‌دادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این کارگاه از امروز به مدت دو روز با حضور مدیران و کارکنان مراکز درمان اعتیاد استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: 60 نفر از مدیران و کارکنان مراکز درمان اعتیاد استان با حضور در این کارگاه با روش‌های درمانی اعتیاد به شیشه آشنا می‌شوند.

معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی با اشاره به فعالیت 13 مرکز ترک اعتیاد دارای مجوز در سطح استان خاطر نشان ساخت: به زودی مجوز فعالیت سه مرکز جدید در استان صادر خواهد شد.

الله‌دادی گفت: معاونت پیشگیری بهزیستی استان برنامه‌های مختلفی را در طول سال در زمینه آشنایی خانواده‌ها با پدیده شوم اعتیاد برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه سالانه 15 کارگاه آموزشی مصوب به منظور آشنایی خانواده‌ها با اعتیاد در استان برگزار می‌شود، بیان داشت: علاوه بر این تعداد، معاونت پیشگیری بهزیستی استان کارگاه‌های غیر مصوب دیگری را نیز در طول سال در راستای آشنایی خانواده‌ها برگزار می‌کند.

معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی ادامه داد: بهزیستی در زمینه ارائه خدمات مسکن، اشتغال، آموزش و کاریابی خدمات ویژه‌ای را به معتادان پاک شده با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط ارائه می‌دهد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.