امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



میرگلوی‌بیات : کاهش تشویش و اضطراب بانوان در گرو بیمارستان جامع زنان

کد مطلب: 46904 | تاریخ ارسال: 10 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، اجرای طرح‌های ساخت بیمارستان جامع زنان در ۱۲ استان را مثبت ارزیابی کرد و گفت: وقتی که بیماران خانم به بیمارستان رجوع می‌کنند و کارهایشان را یک خانم انجام می‌دهد، به‌طور حتم موجب کاهش تشویش و اضطراب بیماران می‌شود.

به گزارش مرکزی دیلی ، شهلا میرگلوی‌بیات در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اظهارات وزیر بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی در رابطه با ساخت ۱۲ بیمارستان جامع زنان،اعلام کرد: به‌طور حتم ساخت این بیمارستان‌ها می‌تواند در حل شدن سریع مشکلات بیماران زن مؤثر باشد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، اجرای طرح‌های ساخت بیمارستان جامع زنان در ۱۲ استان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: بررسی‌های نشان داده است که تاکنون بیماران زن در بیمارستان‌هایی که پرسنل آن بیشتر خانم‌ هستند، راحت‌تر و بدون مشکل درمان می‌شوند.

این نماینده مجلس نهم، ادامه داد: وقتی که بیماران خانم به بیمارستان رجوع می‌کنند و کارهایشان را یک خانم دیگر انجام می‌دهد، به‌طور حتم موجب کاهش تشویش و اضطراب بیماران می‌شود.

میرگلوی‌بیات با اشاره به تجربه کشورهای خارجی در ساخت بیمارستان ویژه بانوان، یاد‌آور شد: هم‌اکنون در کشور خودمان هم چند بیمارستان با این هدف ساخته شده که باید تعداد این مراکز افزایش یابد.

وی بیان کرد: از طرف دیگر مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی نباید تنها برنامه خود را معطوف به ساخت بیمارستان ویژه زنان کنند بلکه با توجه به مشکلات پیرامون همچون کمبود و فرسوده بودن بیمارستان‌ها باید به فکر ساخت بیمارستان‌های جدید هم باشند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، بر لزوم ساخت هر چه سریع‌تر بیمارستان‌های ویژه بانوان تأکید کرد و گفت: به طور حتم در کنار افزایش تخصص‌های پزشکی باید آرامش زنان بیمار نیز در نظر گرفته شود.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.