امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



65 درصد از كاركنان مركز بهداشت استان مركزی اضافه وزن دارند

کد مطلب: 46787 | تاریخ ارسال: 8 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

رییس مركز بهداشت استان مركزی گفت: 65 درصد از كاركنان مركز بهداشت این استان اضافه وزن دارند.

به گزارش مرکزی دیلی، دكتر ‘بابك عشرتی’ روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس مطالعات علمی انجام شده علت چاقی و اضافه وزن كاركنان شاغل در مركز بهداشت استان كم تحركی و الگوی پركالری غذایی در روز است.

وی عنوان كرد: شیوه نامه آزمایشی ترغیب مدیران و كاركنان ادارات به ورزش و تحرك در مركز بهداشت استان مركزی تدوین و به صورت آزمایشی به مرحله اجرا گذاشته شده است.

رییس مركز بهداشت استان مركزی بهره گیری از روش های افزایش مشاركت مدیران در تحرك جسمانی همكاران، استفاده از كاركردهای رسانه ای در تشریح ابعاد تهدید چاقی در بروز بیماری های قلبی و عروقی، فشار خون بالا و انواع سكته ها، حضور مدیران در برنامه های تحرك جسمانی و جدی گرفتن هزینه كرد ردیف اعتباری ورزش برای پرسنل را از محورهای شیوه نامه مذكور عنوان كرد.

دكتر عشرتی توضیح داد: مطالعات پایه ارزیابی شیوع چاقی در كاركنان دستگاه های اجرایی استان نیز در دست انجام است و به زودی این شیوه نامه برای اجرای فراگیر در ادارات استان در شورای سلامت و امنیت غذایی مطرح خواهد شد.

بر اساس آمارهای موجود در حال حاضر بیش از 50 درصد از جمعیت زنان و حدود 34 درصد از جمعیت مردان استان به اضافه وزن و چاقی مبتلا هستند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.