امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



صلاحی : طرح پزشك خانواده زمینه سازعدالت درسلامت است

کد مطلب: 46698 | تاریخ ارسال: 6 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای طرح پزشك خانواده و نظام ارجاع زمینه ساز عدالت دربخش سلامت است.

به گزارش مرکزی دیلی ، ‘عباس صلاحی’ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پزشك خانواده طرحی بسیار ارزشمند با مسیری روشن است كه باید با اهتمام همه به بهترین وجه ممكن اجرا شود.

وی ادامه داد: این طرح یكی از اقدام های مثبت ونتیجه بخش در دولت عدالت محور است كه باید برای اجرایی شدن آن هم دلی و احساس مسولیت ویژه ای به كار بسته شود.

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان عنوان كرد: در برنامه پنجم توسعه طرح پزشك خانواده به عنوان یك برنامه راهبردی معرفی شده و برای اجرایی شدن آن از سوی دولت و مجلس برنامه ریزی های بسیار دقیق و كارشناسی انجام شده است.

صلاحی بیان كرد: مزایای فراوان طرح پزشك خانواده باید برای مردم تبیین شود تا روند اجرایی آن بیش از پیش تسریع شود زیرا كه آثار و نتایج مثبت و ارزشمند آن متوجه مردم خواهد شد.

وی اضافه كرد: این طرح باعث خواهد شد كه مردم نسبت به گذشته هزینه كمتری برای درمان بپردازند و از سرگردانی در میان مراكز بهداشتی و مطب های شخصی پزشكان رهایی یابند.

عضو كمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار كرد: كاهش هزینه ها، جلوگیری از اتلاف وقت و درمان تخصصی تر از مزایایی طرح پزشك خانواده برای عامه مردم است.

وی تاكید كرد: این برنامه در سال ‘ تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی’ آغاز می شود و پزشكان، مردم و دستگاه های اجرایی مهم ترین نقش را در اجرای درست و صحیح آن دارند.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.