امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



تولید روزانه حدود 8 هزار بشکه پروپیلن در پالایشگاه شازند‌

کد مطلب: 46664 | تاریخ ارسال: 5 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیر نصب تجهیزات طرح توسعه پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند از تولید روزانه هفت هزار و 800 بشکه پروپیلن در پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی،حسین علمداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: با اجرای طرح توسعه پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند امکان تولید روزانه 7 هزار و 800 بشکه پروپیلن در این پالایشگاه فراهم خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح توسعه پالایشگاه شازند با هدف افزایش ظرفیت تصفیه نفت خام از170 هزار بشکه به 250 هزار بشکه در روز با صرف اعتباری بالغ بر 2 هزار و 500 میلیارد تومان آغاز شده است، تصریح کرد: طرح توسعه پالایشگاه برای نخستین بار در خاورمیانه به واحد آر اف سی سی واحد تبدیل نفت کوره به بنزین مجهز است که این افتخار بزرگی برای کشور به شمار می‌رود.

به گفته وی از دو ماه آینده تولید پروپلین در پالایشگاه شازند آغاز خواهد شد.

مدیر نصب تجهیزات طرح توسعه پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند با اشاره به کاربردهای پروپیلن خاطر نشان ساخت: از پروپیلن استفاده‌های فراوانی در صنایع خودروسازی، ساختمان‌سازی و بسته‌بندی می‌شود و با تولید این محصول در داخل از خروج ارز جلوگیری خواهد شد.

علمداری گفت: به منظور تولید پروپیلن یک برج 100 متری ساخته و نصب شده است که با برخورداری از بالاترین تکنولوژی تقطیر و تولید، پروپیلن را از نفت کوره تولید می‌کند.

وی با بیان اینکه با اجرای طرح توسعه پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند این پالایشگاه به بزرگ‌ترین تولیدکننده بنزین با کیفیت در کشور تبدیل خواهد شد، بیان داشت: طرح توسعه پالایشگاه نفت شازند ظرف چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و با بهره‌برداری از آن پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند به مهم‌ترین پالایشگاه تولید کننده بنزین و پروپیلن در کشور تبدیل خواهد شد.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.