امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



صادرات بالغ بر یک میلیارد دلار کالا توسط تعاونی های استان مرکزی

کد مطلب: 46658 | تاریخ ارسال: 5 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از صادرات بالغ بر یک میلیارد دلار کالا توسط تعاونی های این استان به خارج از کشور خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی، ناصر شیخب با اعلام این خبر در گفت و گو با خبر نگار مهر افزود: در یک سال گذشته بالغ بر یک میلیارد و 172 میلیون و 120 دلار انواع کالا اعم از مواد شیمیایی، پتروشیمی، محصولات کشاورزی و صنعتی توسط تعاونی های استان مرکزی به خارج از کشور صادر شده است. وی ادامه داد: 487 تن منو اتیلن گلایکون و کرو گلیکون به ارزش 479 هزار دلار، 66 تن حبوبات، خشکبار، کنسرو، عسل و ترشیجات به ارزش 106 هزار دلار، 280 تن سنگ کوپ تراورتن به ارزش 34 هزار دلار، 2 هزار و 50 کیلوگرم کشمش تیزابی به ارزش 295 هزار دلار، 813 دستگاه ادوات کشاورزی به ارزش 193 هزار دلار و 4 هزار عدد آینه و سرویس بهداشتی به ارزش 65 هزار دلار کالاهای صادراتی تعاونی های استان مرکزی را شامل می شود. مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی با تاکید بر ضرورت حمایت از تعاونی ها گفت: توجه به بخش تعاون کشور را در مسیر تحقق اهداف اقتصادی و اشتغالزایی رهنمون می سازد. شیخی گفت: شعار سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در گرو توجه به بخش تعاون به عنوان یک بخش اقتصادی مردمگرا است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.