امروز امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Sunday, May 19, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



اتمام طرح ثبت اطلاعات سامانه موقوفات اراک

کد مطلب: 46651 | تاریخ ارسال: 5 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اراک از پایان طرح ثبت اطلاعات سامانه موقوفات و رقبات شهرستان اراک خبر داد.

به گزارش مرکزی دیلی، حجت‌الاسلام امرالله حسنی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح ثبت اطلاعات سامانه موقوفات و رقبات شهرستان اراک با هدف سامان بخشی به اطلاعات این بخش به اجرا در آمده است.

وی تصریح کرد: ایجاد سامانه جامع اطلاعات نقش بسیار موثری در سرعت بخشی به انجام کار و دقت در احیاء موقوفات دارد که خوشبختانه با دقت بالا انجام و به اتمام رسید.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اراک ادامه داد: در این ساماندهی هفت هزار سند اجاره با اطلاعات پایه، مشخصات مستاجرین و اسکن اوراق مربوطه و تعیین اجور معوقه به ثبت رسیده و همچنین یک هزار سند مالکیت اسکن شده است.

حسنی‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در اراک بیش از یک هزار و 600 موقوفه وجود دارد، گفت: تعداد موقوفات اراک نیز هم‌اکنون 8 هزار و 100 رقبه است که عمدتاً تجاری، مزروعی و مسکونی هستند.

وی بیان داشت: یکی از طرح‌های مهم در دست اقدام اداره اوقاف طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم است که با جدیت در حال اجراست.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.