امروز امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / Saturday, May 18, 2024 آخرین بروز رسانی آخرین بروز رسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۳ [اخبار امروز: 0]
درباره ما تبلیغات در سایت ارتباط با ما فراخوان همکاری خروجی RSS

تبلیغات اینترنتی رایگان در استان مرکزی و اراک

بخش ویژه پایگاه های اینترنتی *** همه تبلیغات

تخفیف ویژه تبلیغات در پربازدیدترین سایت استان مرکزی

شرایط و تعرفه تبلیغات *** مشاهده آگهی ها و نیازمندیها

برای آنها که حرفه ای اخبار را دنبال می کنند

راهنمای استفاده از خبرخوان *** نسخه سریع مرکزی دیلی



معرفی و انتصاب مدیر جدید حوزه علمیه آقا ضیاء‌الدین اراک

کد مطلب: 46640 | تاریخ ارسال: 5 سپتامبر 2012 | چاپ صفحه

حجت‌الاسلام عادل خجسته‌پور روز گذشته در مراسمی از سوی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به عنوان مدیرجدید حوزه علمیه آقا ضیاءالدین اراک منصوب و معرفی شد.

به گزارش مرکزی دیلی و به نقل از خبرنگار«خبرگزاری دانشجو» از اراک، حجت‌الاسلام عادل خجسته‌پور روز گذشته در مراسمی از سوی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی به عنوان مدیرجدید حوزه علمیه آقا ضیاءالدین اراک منصوب و معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام عیسی ساجدی‌فر، مدیر سابق حوزه علمیه آقا ضیاء الدین اراک تقدیر شد.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این مراسم با اشاره به نقش تاثیرگذار حوزه های علمیه در تزکیه و تهذیب طلاب در جامعه تصریح کرد: باید با تقویت بنیه علمی بتوان این تزکیه و تهذیب را در طلاب بیش از پیش افزایش داد.

وی افزود: حوزه های علمیه نقش بسزایی در تهذیب و تزکیه طلاب دارند؛ چراکه تحول در جهان از حوزه‌های علمیه آغاز شده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان داشت: در حوزه های علمیه شخصیت های بزرگ دینی- مذهبی جامعه پرورش یافته اند و هم اکنون نیز علما و مراجع بزرگ جامعه در چنین مراکزی تربیت و پرورش یافتند؛ بنابراین باید قدر این شخصیت های فرهیخته را بدانیم.

دری نجف آبادی ادامه داد: حرکتی که طلاب و روحانیون در چند سال اخیر با توجه به شرایط کشورهای منطقه انجام دادند بر هیچکس پوشیده نیست که روحانیون با گسترش بیداری اسلامی توانستند نقشه های استکبار را خنثی کنند.

وی حوزه های علمیه را مهمترین مراکز علمی در کشور برای مقابله با تهاجم فرهنگی عنوان کرد و گفت: حوزه های علمیه با آگاهی بخشی به جامعه باید در این زمینه هوشیار باشند تا دشمنان و استعمارگران نتوانند جوانان و طلبه های جامعه را مورد هدف هجمه های فرهنگی قرار دهند.

حجت‌الاسلام عیسی ساجدی‌فر، مدیر سابق حوزه علمیه آقا ضیاءالدین اراک نیز در ادامه از اختصاص اعتباری قریب به دو میلیارد ریال جهت حوزه های علمیه استان خبر داد و تصریح کرد: بخشی از این اعتبارات مربوط به هزینه های جاری و بخشی دیگر مربوط به حفظ و نگهداری مراکز علمیه در استان است.

وی در ادامه از مجهز بودن اینترنت پر سرعت و باشگاه بدنسازی برای طلاب در حوزه های علمیه استان خبر داد و گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری اردوهای تفریحی زیارتی و برنامه های فرهنگی، دینی، مذهبی و برگزاری سخنرانی های مختلف بمناسبت های مختلف در ایام سال تحصیلی از برنامه های حوزه های علمیه استان است.

ارسال نظر برای این مطلب مسدود شده است.